Blandrasvalptråden...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Blandrasvalptråden...

tycker du borde kunna visa dig såpass smart att leta själv.

Jag går för närvarande efter hur du agerar på denna tråden, jag kan inte dömma efter något annat ännu. Och ännu har du inte visat något tecken på att "bättra" dig.
Men alla är vi olika, inte sant? :smirk:

Jag har letat igenom hela tråden efter något bevis på att jag är ett "rivjärn", utan något resultat. Innebär det att jag är osmart då? :eek:

haha.... just det du går efter va du läst i tråden :rofl: låter inte som en rimlig anledning till att du skall behöva oroa dig när de gäller varken mig eller mina valpköpare, då ja är allt annat än just oseriös, som du så gärna vill förutse att ja är :smirk: själv föredrar ja att ligga lite lågt med pajkastningen med att kalla folk oseriösa hit å dit, jag vill gärna ha betydligt mer grund att gå på än några inlägg på nätet :D

nä de är väl klart, du ser väl inte dina egna brister överhuvudtaget? :smirk:

Men varför inte bara skriva där jag agerat fel istället för att tjaffsa om jag är smart eller inte?

Jag vet mycket väl om mina brister, och är mycket imponerad över att jag behållt lugnet och humöret i den här tråden :cool:

du har ju tappat humöret för länge sen, tror du inte man märker sånt? :D

Då tråden övergått till att bara innehålla tjafs, låser jag den.

Mvh moderator Jadzia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 558
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 927
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar