Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag går för närvarande efter hur du agerar på denna tråden, jag kan inte dömma efter något annat ännu. Och ännu har du inte visat något tecken på att "bättra" dig.
Men alla är vi olika, inte sant? :smirk:
haha.... just det du går efter va du läst i tråden låter inte som en rimlig anledning till att du skall behöva oroa dig när de gäller varken mig eller mina valpköpare, då ja är allt annat än just oseriös, som du så gärna vill förutse att ja är :smirk: själv föredrar ja att ligga lite lågt med pajkastningen med att kalla folk oseriösa hit å dit, jag vill gärna ha betydligt mer grund att gå på än några inlägg på nätet
Hundavel & Ras Min med, bara så himla svårt att se något när allting är kolsvart mot vit bakgrund. Men jag tycker allt att det ser väldigt öppet ut
För...
Ekonomi & Juridik Inte frågat men fick svar att dom inte har tid och möjlighet för 3 hästar så nej vi vill inte köpa tillbaka henne.
Jag sa att detta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.