Black Fredag

Vi var runt i flera butiker men köpte inget som vi inte behöver. Dvs vi hade köpt sakerna ändå men det var trevligt att betala mindre för dem. Någon mer sak slank med men heller inget som inte behövs. Det mesta var verktyg och tillbehör till verktygen, dvs sådant som behövs och går åt när man har hus.

Vi köpte också film/tv-serier online men samma sak där, det var sådant vi hade köpt förr eller senare ändå.

Sparade några tusenlappar på den kyl/frys vi spanat in. Nöjd!
se_RFG23UERS1-XEE_507_Front_silver_zpsyxoz2wp1.jpg

Sprayade parfym i ögat innan jag gick ut. Mindre skönt. Överskattade även kölden ute och känner mig som en svettig michelingubbe :meh:

Det ma inte vara sarskilt attraktivt att se ut som en rodblommig michelin gubbe, men betydligt battre an att huttra och hoppa upp och ner med ett latt blaaktigt utseende. :p

Sparade några tusenlappar på den kyl/frys vi spanat in. Nöjd!
se_RFG23UERS1-XEE_507_Front_silver_zpsyxoz2wp1.jpg
Screen%20Shot%202016-11-26%20at%209.22.58%20PM_zpsmwh2s6xx.png

Samsung? Det har ar var. Jag kopte den forsta for 5-6 ar sedan men flyttade och bestamde mig for att jag villa ha samma igen (och fick den for 25% rabatt nar jag kopte). I gar (Black Friday) kopte vi en tvattmaskin och torktumlare (ocksa samsung) for halva priset sa vi betalade runt 6500 SEK for bada. :banana: Jag har ocksa handlat on line ... sa jag vantar en hel del paket de narmaste dagarna. Men har i USA ar Black Friday fortfarande den billigaste dagen att handla for aret.

OCH tur var det for inte nog med att tvattmaskinen hade annonserat att den tankte do ... I dag bestamde torktumlaren sig for att den inte kunde stanga av automatiskt och jag tackar var lyckliga stjarna for att vi bestamde oss for att kopa en ny torktumlare ocksa fast den inte var trasig ... annu.:p

Det ma inte vara sarskilt attraktivt att se ut som en rodblommig michelin gubbe, men betydligt battre an att huttra och hoppa upp och ner med ett latt blaaktigt utseende. :p

Screen%20Shot%202016-11-26%20at%209.22.58%20PM_zpsmwh2s6xx.png

Samsung? Det har ar var. Jag kopte den forsta for 5-6 ar sedan men flyttade och bestamde mig for att jag villa ha samma igen (och fick den for 25% rabatt nar jag kopte). I gar (Black Friday) kopte vi en tvattmaskin och torktumlare (ocksa samsung) for halva priset sa vi betalade runt 6500 SEK for bada. :banana: Jag har ocksa handlat on line ... sa jag vantar en hel del paket de narmaste dagarna. Men har i USA ar Black Friday fortfarande den billigaste dagen att handla for aret.

OCH tur var det for inte nog med att tvattmaskinen hade annonserat att den tankte do ... I dag bestamde torktumlaren sig for att den inte kunde stanga av automatiskt och jag tackar var lyckliga stjarna for att vi bestamde oss for att kopa en ny torktumlare ocksa fast den inte var trasig ... annu.:p
Japp samsung :) med is och kallt vatten i dörren. Och French Doors. :love: den är så fin, tyvärr får den vänta på att användas tills vi renoverar köket nästa år!

Adlibris har 10% hela helgen så jag har köpt 10 böcker. Kommer bli mycket nöjd. :D
Haha jag har sett så många som kommenterat deras annons på fb med "vafan 10% är ju ingenting!" och liknande. Jag håller nog nästan med, blir inte särskilt mycket rabatt, fast köper man tio böcker som du gjorde blir det ju lite mer värt det såklart :p

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 186
Senast: Cattis_E
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka