Black Fredag

Redan kikat ut vad jag skulle köpa sen innan Tvättmaskin & torktumlare även om det inte hade varit rabatt men nu gavs 10% Ja tack! :)

Nu såg jag Citygross godiset, Ska åka dit och passa på för nästa lördag då sambons barn kommer :)

Det blev två täcken eftersom den ena lyckats rulla av sin halvvägs och med det trampat sönder fleecetäcket precis överallt.
Men, ett ull och ett fleece för 500:- är helt överkomligt.

Fick tag i de här :banana: Mina fötter älskar dem och jag gillar att det var nästan halva priset trots att det är en så ny skomodell att de fortfarande är svåra att få tag på.
9316939694110_1119747_Black_1_1_jpg.jpg

Impulsshoppade även de här, eftersom de första är väldigt varma och jag vill ha något som "bara" är vattentätt.
8850456150046_1068610_1_55411_jpg.jpg

Beställt ett täcke till nya hästen och boots till den andra.
Det var saker jag ändå skulle köpa så rea på det blev ju perfa :)

Jag har beställt en ny resväska samt lite hårprylar. Rätt schysst rabatt på allting. Ska eventuellt göra en beställning från Hööks också samt möjligen, men högst tveksamt, en beställning på en ny telefon.

Blivit lite mer shopping idag. Dels lite mer tyg, 75 kr m (normalt brukar jag köpa den sortens tyg för ca 120 kr m), sen ett strykjärn, 30 % rabatt så 699 istället för 999. Det kändes bra för jag behöver ett nytt och har kollat på det till och från. Var bara ren slump att jag kom på att kika efter det idag.

Har köpt parfym till mig själv, 2st för samma pris som en kostar i ordinarie pris. Sedan har det blivit julklappar till sambon och systerdottern.

Jag skulle "bara" köpa lite saker jag behövde, men det var visst mer än jag trodde. :o Jag handlar så himla sällan, så när det väl blir av, så har jag en sjukt lång lista på grejer. Idag blev det bland annat massor med sårvårdsgrejer till hästen som har ett stort sår, ett bett till hästen som är kräsen, stigbyglar och fodrade handskar till den kräsna ryttaren (:angel:), en vattenkokare som jag typ tänkt köpa de senaste fem åren, en antenn då min gamla blivit omodern (:eek:) och de tre senaste säsongerna av bones på dvd. :love: Säkert ett par saker till som jag glömt i förbifarten.

Jo! Sen köpte jag ju ett gulligt pussel med hundar på. Har precis fastnat i pussel-träsket. :D

Jag passade på att beställa en dator, eller datordelar mer exakt, nu när det var lite billigare. Och några spel som jag velat ha länge. Beställde även Min hästs bästa 3 & 4 och en målarbok för vuxna. Tror inte det blir något mer shoppande från min sida, möjligen böcker om jag absolut inte kan motstå.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 350
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 186
Senast: Cattis_E
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka