jomen det är ju inte vad hon vill, vad hon egentligen vill är ju att gå på fest med vänner, och jag tycker hon ska bjuda in sig själ på fest då.Från @tott s första inlägg:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jomen det är ju inte vad hon vill, vad hon egentligen vill är ju att gå på fest med vänner, och jag tycker hon ska bjuda in sig själ på fest då.Från @tott s första inlägg:
Duly noted.jomen det är ju inte vad hon vill, vad hon egentligen vill är ju att gå på fest med vänner, och jag tycker hon ska bjuda in sig själ på fest då.
Fast du skrev ju att han t o m köpte saker som hon sagt att hon inte kan använda?Visst kan det vara så.
Men det kan ju också vara på andra sätt tex att hon inte sagt något,
Vi har ju ingen aning.
Håller med. Mitt ex var en sån typ. Efter 11 år hade han fortfarande inte en susning om vad jag tyckte om gällande någonting för han brydde sig aldrig om att titta efter, fråga eller ens försöka.Helt OT men jag kan inte låta bli. Det här ser man ofta i diskussioner om relationer på buke, tycker jag. Allting som inte är bra i förhållanden, tolkas som kommunikationsproblem.
Jag skulle uppfatta ett sådant presentbeteende som beskrevs som något mycket värre än kommunikationsproblem. Missförstå varandra kan man göra, men de där exemplen antyder ju män som är fullständigt ointresserade av sina partners som personer! Det kan kommunikation inte åtgärda, skiter man i någon så gör man.
Det låter som en bra nuvarande!Kommunikation är jätteviktigt men man måste ju också öppna ögonen och SE varandras behov mm.
Fast att bjuda in sig själv är väl inte vad TS vill?jomen det är ju inte vad hon vill, vad hon egentligen vill är ju att gå på fest med vänner, och jag tycker hon ska bjuda in sig själ på fest då.
Fast att bjuda in sig själv är väl inte vad TS vill?
Jag tror inte att man alls måste framstå som en överbliven loser om man slänger ut på sin facebook att Gaaah, är det verkligen bara jag som inte fixat nåt till nyår än?Citerar min MODER: Man kan inte få allt här i världen.
För att citera mig själv: det vill bli bra.
Trillar det inte en inbjudan i huvudet så får man antingen bjuda in sig själv, bjuda in andra eller njuta av en ledig kväll med Ivanhoe. Eller smurfarna. Eller göra något annat. Men man måste troligast vara aktiv själv.
Jag tror inte att man alls måste framstå som en överbliven loser om man slänger ut på sin facebook att Gaaah, är det verkligen bara jag som inte fixat nåt till nyår än?
Läser inte DU vad hen skriver?Hur ÖVERTYDLIG ska ts behöva vara egentligen? hur läser ni? hon har ju skrivit från början till slut att hon vill fira nyår med vänner på fest...
Då undrar jag
Vad VILL du göra på nyår?
Inga av förslagen verkar falla dig i smaken
Du har tom blivit bjuden hem av dom som skriver i tråden. Där nappar du inte heller...
Vad VILL du?
Det jag kan utläsa i tråden är att du vill fira med vänner på festFramgår nog i tråden.
Fast problemet är ju det där sista. "Utan att må dåligt". @tott s känslor inför nyår kan ingen göra något åt. Hon kanske får ett kanonförslag på resa som hon nappar på och sedan sitter hon där och mår dåligt för att hon "tvingades" resa bort ensam istället för att fira med "kärlekar och vänner".
@tott såg du mitt förslag om att försöka googla/facebooka fram singelfester?
Fast att du skrev Har ni nåt tips på ett bra och billigt ställe att fira nyår/förvara sig över nyår utan att må dåligt? tolkade jag som att du var rädd för att må dåligt även om du reste iväg på själva nyår. Men om du inte gör det är naturligtvis jättebra.Nu förstår jag inte?? Att jag nu känner mig deppig inför nyår betyder självklart inte att jag deppar om jag får ett kanonerbjudande. Jag HAR ingen kärlek nu, så den grejen måste jag ju välja bort per automatik, men jag är mer än glad om jag hittar nåt (i min smak) bra program för nyår.
Läser inte DU vad hen skriver?
Hen skriver UTTRYCKLIGEN att fira med vänner är inget alternativ !
Då får ju hen tänka OM!
Fast att du skrev Har ni nåt tips på ett bra och billigt ställe att fira nyår/förvara sig över nyår utan att må dåligt? tolkade jag som att du var rädd för att må dåligt även om du reste iväg på själva nyår. Men om du inte gör det är naturligtvis jättebra.
Frågan är var?
Vad en gör och hur en mår är helt skilda sakerJag vill må bra på nyår. Punkt.