Öh... ok, du tänkte så. Grilla i skogen utan fylla och raketer...Det är garanterat säkrare i skogen på nyår än någon annanstans med tanke på kombon fylla och raketer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öh... ok, du tänkte så. Grilla i skogen utan fylla och raketer...Det är garanterat säkrare i skogen på nyår än någon annanstans med tanke på kombon fylla och raketer...
Absolut! Men om nån säger sig vara ledsen över att vara ensam på nyår för den vill gärna fira med vänner och med lite flärd så känns ju ensam korvgrillning i skogen som ett rätt märkligt förslag. I mitt tycke.Min poäng är att det finns massvis med sätt att fira (om man vill)som inte betyder antingen att sitta ledsen hemma eller pussas med sin älskling på någon parfest.
I skogen är helt frivilligt. I stan går det ju inte att undvika om man nu är orolig för sin säkerhetÖh... ok, du tänkte så. Grilla i skogen utan fylla och raketer...
Tja förslag om att bjuda in sig eller bjuda in andra var ju inte heller någon bra idé tyckte du.Absolut! Men om nån säger sig vara ledsen över att vara ensam på nyår för den vill gärna fira med vänner och med lite flärd så känns ju ensam korvgrillning i skogen som ett rätt märkligt förslag. I mitt tycke.
Nej men vad tramsigt. Jag har själv föreslagit att @tott ska bjuda in folk, det är ju bara att titta på vad jag skrev (i punktform dessutom, för tydlighetens skull). Jag förutsätter dock att @tott själv vet mer om sina vänner än jag gör och säger hon att de inte kan komma så kan jag inte säga annat än "vad synd".Tja förslag om att bjuda in sig eller bjuda in andra var ju inte heller någon bra idé tyckte du.
Men seriöst? Herregud vilken jädra nivå. Den där attityden har skinit igenom alla dina svar tycker jag.Men visst. Jag kan klappa Tott på huvudet och tycka synd om henne om henne. Men det lär nog ingen bli gladare av.
Hur kul är det att grilla korv i skogen, ensam på nyårsafton, utan att känna sig ensam?Och korvgrillning i skogen...
Nä inte för mig. Kom också ihåg att kollektivknytis kräver flera människor, och då firar jag hellre med middag inomhus.Hmm.
Om man, förslagsvis, byter ut tältet mot ett större timrat vindskydd vid nån vandringsled nordost eller sydost om stan... tar med ordentligt med ved... kör riklig kollektivknytis på mat och dryck... och marsmallows att grilla... och en padda att kolla grevinnan & betjänten på, om man inte har så trevligt att man glömmer det... så skulle det kunna vara riktigt trivsamt!
Satt du ensam i mörkret och grillades fisk?Du slipper
En av mest fantastiska nyår jag firat så var jag i mörkret och grillade fisk.
Min poäng är att det finns massvis med sätt att fira (om man vill)som inte betyder antingen att sitta ledsen hemma eller pussas med sin älskling på någon parfest.
Hur kan du ha nyårsplaner redan i november??I skogen är helt frivilligt. I stan går det ju inte att undvika om man nu är orolig för sin säkerhet
Shit det verkar ju som jag har nyårsplaner redan i november! Det har aldrig hänt tidigare.
Jamen tack då! Det ver empatifullt skrivet... not.Tja förslag om att bjuda in sig eller bjuda in andra var ju inte heller någon bra idé tyckte du.
Men visst. Jag kan klappa Tott på huvudet och tycka synd om henne om henne. Men det lär nog ingen bli gladare av.
Hon kan få marsmallows istället om hon hänger med ut i skogen
Det har aldrig hänt innan.Hur kan du ha nyårsplaner redan i november??
Min poäng är att bara tycka synd om dig inte hjälper utan då kommer jag hellre med konkreta förslag om du nu inte kan få det du egentligen villJamen tack då! Det ver empatifullt skrivet... not.
Jag har inte bett dig tycka synd om mig!!Min poäng är att bara tycka synd om dig inte hjälper utan då kommer jag hellre med konkreta förslag om du nu inte kan få det du egentligen vill
Till exempel hänga med ut i skogen. Eftersom Niphradil sågade alla mina förslag.
jag var trött och mitt svar till niphredil lät nog skarpare än vad jag egentligen menade.Min poäng till niphredil som sågade mina inlägg var att bara tycka synd om dig inte hjälper utan då kommer jag hellre med konkreta förslag om du nu inte kan få det du egentligen vill
Till exempel hänga med ut i skogen. .
BARNET ylade om musslor på Konsum idag men jag blir så tveksam, vilken dag ska man köpa musslor och inte? Är det måndagar jag ska undvika? Är mycket cool (host). Men BARNET är coolare, fråga @Anna som stalkar mig på instagram
Rent allmänt älskar jag hotellbarer. När jag blev singel i min UNGDOM och upptäckte att min närmsta vän bodde 45 mil bort började jag frekventera dylika. Det var perfekt för att ta en drink efter jobbet utan att känna sig som ett ufo. De flesta är liksom ensamma i hotellbarer en vardagkväll, så jag slank glatt in, beställde en kaffe eller vin/drink och läste en tidning. Sen till hemmets lugna vrå.
Ja fast i detta fallet va, just "fira med vänner" inte aktuellt...Absolut! Men om nån säger sig vara ledsen över att vara ensam på nyår för den vill gärna fira med vänner och med lite flärd så känns ju ensam korvgrillning i skogen som ett rätt märkligt förslag. I mitt tycke.