Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Ponny är inte alls med på det där med att backa:p. Hon blir så himla sur att det bara går att skratta åt henne:D.

KL

Här kommer en ny bild på min kille. Liten har blivit stor! :)

1175485_445991592180832_809652274_n_520b3a2f9606ee19447ca560.jpg

Pratade nyss med en kompis i telefon som varit i stallet i måndags och hon sa att Ninya inte såg SÅ fet ut åtminstone. Så det kanske ser liite bättre ut iår än tidigare är om man har tur.

Har nyss smsat med min ridlärare/stallägaren och nu är det klart att jag ska hyra Ninya hela veckan nästa vecka :love: hon avslutade smset med "Du får gärna rida henne nästa vecka det mår hon bara bra av", vet dock inte om det är en komplimang eller bara betyder att hon tycker Ninya är tjock/dålig kondition. Glad är jag i vilket fall! :D Rejäl start med 9 dagars ridning efter sex veckor utan att ens ha petat på en häst. Ninya är åtminstone lite mer igång än jag är :p

Ja visst har han. Betet gjorde verkligen under med min taniga lilla pojk :)

Superfina bilder på dig o ponnyn! :)

Vilken skillnad från tidigare. Han har verkligen "biffat" på sig.

Har kommer ett par bilder från dagens träning.

Wow, vilken maffig :)!
Jättefin!
Jag som inte hänger med i svängarna, vad är detta för häst?

De är min fölunge som nu blivit 6 år och vuxit till sig.:D Har hänt mkt på vägen med skador och oplanerat föl, så vi har inte kommit så långt. Men nu är vi på G. Hon är e. First Wish ue. Ampere(den äldre, tyvärr....)

Snygg sida! Kul med alla tecken :)! Vad var det nu för stam på den?

Charlotte1975: Vad hon biffat på sig, hur ser tränings/tävlingsplanerna ut för henne nu?

*kl*
Förra månaden hade vi proffsfotograf ute då jag överraskat mamma med en fotografering i födelsedagspresent - så hon sen kunde välja en bild att få förstorad och inramad på sin högt älskade Frida!
De digitala bilderna har nu nyligen kommit och vi inväntar nu bara det förstorade fotografiet :love:

285390_659995674010983_2053114360_n.jpg

1098064_659995814010969_2026249031_n.jpg

1095095_659995804010970_590844626_n.jpg

En bild som jag själv tog förra året
1012005_650116008332283_659419883_n.jpg

Vilken bild valde ni att förstora? Jag älskar den sista (av proffsbilderna) bilden på henne! Den är verkligen Frida!

Tack! Han är e Patijn, ue Manno, holländsk körhäst :)

Superfina foton. Vilken vacker uppsyn! :)

Tack så mycket allihop! :love:

Fiorano: Vi valde den översta bilden då det var så vackert med den färggranna bakgrunden och kul att ha fångat hennes vita öga och speciella bläs :).

En annan bild som fotografen sj publicerat på sin sida, bakgrunden underbart komponerad med både stenagärdet, lilablommorna, gula fältet och träden som välver sig över Fridas huvud. Synd bara hon inte stod lika fint som på de andra bilderna!
1000217_474783365943692_2080061787_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 534
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur