Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag håller på att längta ihjäl mig. På lördag är det ÄNTLIGEN dags att komma tillbaka till stallet och rida världens finaste monster
Dessvärre har hon en fantastisk talang för att smälla i sig en massa mat på sommarbetet. Hon antar formen av en rundad trekant ungefär Förra året såg hon ut i slutet av förra sommaren.
Här jobbar hon trots allt hyfsat - ni ska se hur hon ser ut när hon halvsover i stallet. Tänk er en ko som svalt en badboll eller två, på bredden... Detta är anledningen till att jag tycker hon borde vara bannad från sommarbete - är man redan lite kasst byggd mår man knappast bättre av att släpa runt på jätteklump extrafett.
Är rädd att jag ska ha gått back när det gäller min sits, har inte ridit alls den här sommaren och inte tränat i övrigt heller (förutom lite cykling/promenad i korta perioder). Är rädd att mina knappa magmuskler som jag hade ska ha förtvinat helt. Och så känns det som att jag har glömt hur man rider. Men det ska nog ge sig när jag väl sitter där igen hoppas jag
Jösses, och jag som tycker "min" nya projekthäst är fet hoppas hon ser bättre ut i år! sitsen hittar du nog tillbaka till snabbt, du har ju kommit hur långt som helst det senaste året!
Jag hoppas varje år att hon ska se bättre ut än året innan men hittills har hon inte besannat dessa önskningar... Tur åtminstone att det bara hamnar på magen och inte blir några läbbiga fettdepåer, brukar trots allt inte ta jättelång tid innan hon ser hyfsat normal ut igen.
Slutor åt vänster ser jag ut såhär i kroppen... Får den inte riktigt att lyda och att få fram innerhöften och kunna leda med innerhanden är inte lätt inte. Tror iofs att ett besök hos kiro hade hjälpt..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.