Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Skönt att de är fler än jag som haft galna hästar... Tveksam till om min då idiot häst hade gått att sälja ens skullej a bli av med henne hade jag nog fått betala någon för att ta henne ;):D

Nu är hon dock väldigt dyr!:love:

Har tyvärr inga vidare bilder på henne på datorn men här är hon min prinsessa.
hon blir 6 år i maj och ligger mycket efter i utbildning reds in som 4 åring stått skadad hela hösten och lite sådär men nu så!

543947_10151197197566249_2084738171_n.jpg

Min blivande dressyrstjärna f.10 e. Dalwhinnie
För nuvarande tunn och i växtfas, kastrerades för några veckor sedan så nu är han mycket trevligare ;)

sdbjkd_510d0007ddf2b34e1d176c4b.jpg

img_7666_510ae5efddf2b3248343e304.jpg

Jättefin!! Den kommer bli superfin ska du se!

kl

Här kommer lite bilder på Cognac. Första gången han galopperas utomhus.

img_2372_510d2f3be087c321f0f1b54f.jpg

img_2377_510d2f42ddf2b34e411248b2.jpg

img_2382_510d2f249606ee09df284652.jpg

img_2353_510d2f39e087c321d8cd41a8.jpg

img_2395_510d2f26ddf2b34dff1e00b3.jpg

img_2351_510d2f379606ee09b0ab792f.jpg

Vad är det mer än Dahlwinnie? Väldigt fin modell:).

RebeccaJoli: Den där verkar vara en riktig pärla! Rider du bara in den, eller ska du fortsätta rida den?

Jag hoppas det inte gör ngt att jag berättar, det är arab på mödernet!
Han har en suerpfin helsyrra också:love:

Hans mamma har visats med mkt höga poäng, så det är ett riktigt förstaklass sto de valt att använda i halvblodsavel. :)

Tack! Ja det är han oxå, superfin liten häst! Vi får se lite hur det blir, jag tycker inte att jag är tillräckligt duktig för att ta tillvara på honom, så jag hoppas de antingen säljer honom till någon duktig, eller kopplar in hon som utbildade hans brorsa. :)

Fenestra + Malacki, kunde nästan tro att det var arab i den! Iaf någonstans på mödernet. Kul att det används fina arabston i halvblodsaveln tycker jag!

Jag hoppas det inte gör ngt att jag berättar, det är arab på mödernet!
Han har en suerpfin helsyrra också:love:

Hans mamma har visats med mkt höga poäng, så det är ett riktigt förstaklass sto de valt att använda i halvblodsavel. :)

Hahah gör inget, han är undan Sulana (90+ internationellt) e. Kaiser ue. Medalj :) Hon är en arab utöver det vanliga :love:

Lite nyfiken, hur kände du till honom? ;)

RebeckaJolie: vilken snygging!! vad är det för stam?

Tackar :) Han är e: Rosevelt - Koncerz xx - Caracas. Samma mamma som Marina Mattssons Beckham :)

Fina killen! "Grannens" ridhus? Ser ljust och fint ut samt underlaget har satt sig väl också?

Fina killen! "Grannens" ridhus? Ser ljust och fint ut samt underlaget har satt sig väl också?

Japp, det är i Beteby, jo men jag har väl iofs aldrig upplevt att det underlaget har rullat. Kanonfint ridhus, verkligen, ett av få som jag kan gå i utan att behöva se vart jag sätter fötterna varenda steg.:)

kl

Här kommer en liten bildbomb på mitt sto e.Wetano. Hon har bara gått under ryttare i ca 1 månad så hon är väldigt grön och omusklad, men väldigt lättlärd och arbetsvillig så jag tror hon kan bli fin. Vi var in till ridhuset för första gången igår (rider bara ut till vardags) och hon skötte sig ypperligt. Dock lite spänd, men det släppte efter en stund:)

dsc_7223_510e2ff99606ee09d8f802b9.jpg

dsc_7377_510e2ffee087c32187928aea.jpg

dsc_7386_510e2fff9606ee09cd54e3df.jpg

dsc_7393_510e3000e087c321b0ce9296.jpg

dsc_7220_510e2ff8e087c321be3d27d5.jpg

Japp, det är i Beteby, jo men jag har väl iofs aldrig upplevt att det underlaget har rullat. Kanonfint ridhus, verkligen, ett av få som jag kan gå i utan att behöva se vart jag sätter fötterna varenda steg.:)

jag har inte varit där men det är väl rel nytt så därför jag frågade. Underbart med bra underlag! Ska lösa ridhuskort men vet inte om det blir där eller i Gösslunda.

Vilket snyggt ridtäcke!
Är kantbanden och flätan rosa eller är jag färgblind?
Vart kommer det ifrån?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama