Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Underbara bilder på vacker hund och vackra hästar! Jag har nog aldrig sett så många ansiktsuttryck på en schäfer som din lilla kan bjuda på.

:love:

-Aprilia, vilken läcker häst! Hur gick det?

Det gick lite blandat, landade på över 63%. Hade fått som mest 56% tidigare på programridning så jag var överlycklig. :p Har fullt sjå med att få pålle avspänd och framför hjälperna. Vid tävling blir han tyvärr väldigt spänd och "stänger av". Denna ritt var nog en blandad kompott, vi hade vissa delar som kändes helt ok och vissa som var mindre bra. Tror vi faktiskt inte fick mer än en 6a på den travökningen :o Jag glömmer aldrig den känslan då allt stämde: han svarade bra, var väl framme och vi bara flöt iväg! :love: Travökningarna (eller mellantrav är det kanske) tycker pålle är kul! :D

+ Fenestra: Tack ja hennes ansiktuttryck är verkligen något extra :love:

Aprilia: Underbara bilder på dig och din stora skäck! :) Förstår att du gläds över dom!

KL.
Min lilla skorpa
Edeby868_zps2c2b1adc.jpg

Edeby864_zps44eeb631.jpg

Tinna275_zpsd432f830.jpg

Edeby841_zps6e687f01.jpg

Tinna256_zpsaf5b9638.jpg

Den är tagen sen eftermiddag, tycker själv riktigt mycket om den!

Vilka härliga bilder aprilia!
Victovie också!

Här är senaste bilderna på min lilla Häxa.

44249851-D70F-4102-B5E6-86F8DD916011-2374-000004988B374179.jpg

82FD46C2-4F7F-46EA-9F40-A78349634D2E-2374-000004987FA54FD4.jpg

Va fin hon blivit!!!
Och supersnyggt matchat. Var kommer schabraket och lindorna ifrån?

Vacker kille! Är lite lik nån ;) Hoppas att vi kan göra lika bra ifrån oss på banan som er! Så tjusiga och grattis till bra poäng :D

Jättefina bilder Marvin! Ser ut som att ni börjar få kläm på det där riktigt nu!

Snyggingar! :love: Travbilden är riktigt fin, ni ser jättebra ut tillsammans!

Ja, Skorpan börjar komma igång nu.
Så nu MÅSTE du komma och se henne LIVE!
Nej, inget nytt objektiv, däremot en systemkamera för första gången på länge ;)

Tack allihopa!
Tyvärr går hon ju inte sådär varje pass, eller ens större delen av tiden, men senaste veckan har hon gått mer sådär än skuttat på bakbenen (som är alternativet tydligen :grin:, därav smeknamnet), så jag börjar se ljuset i tunneln och hoppas att vi kan få börja dressyra på riktigt snart!
Men det är ju enklare att få till den bjudningen som behövs ute i snön, eller om det står hinder framme. Slät ridbana är inte så upphetsande tycker lilla fröken.

Sommarminne: På Krämer pferdesporthaus i Tyskland har jag köpt grejerna (och plötsligt insett fördelarna med roadtrip till Europa, hehe!)

Hoppar in i denna tråd som en rookie ;) jag har en connemara valack som jag omskolat från elithopponny till dressyrponny. Han är f.1999 och är import Irland och heter Gold Master. :) Bilden är från i somras
ridning_196_173_508449699606ee0324b14209.jpg

Jo, han påminner nog visst om nån.. :angel: När din pålle musklat på sig så kommer det vara svårt att se skillnad! Tänk vad klockrent, att vi rider Pas de Deux. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama