Bildtråden på dressyrhästarna, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten bild från att vi travade av sist, tyckte den såg lite rolig ut, då den visar så bra hur hög "lille" långben är!:laugh::D
11845038_10153482984216067_7630659424355815942_o.jpg

Vi har tävlat igen! Tog en start och nu är min fyraåriga dam plötsligt VANSINNIGT världsvan och struttar runt som om hon ägde stället. Förra veckan blev vi trea i en LB:1 på 64%, jag red fram lite för länge och fick lite dålig energi på banan, och denna helg var det 4-årsprogram på Brolöten där hon var väldigt laddad, så jag fegade ur och fesred, 67,8% i allmänt intryck efter en hel del missar, piloten tar på sig det. 7,5 på utbildningsstatus var höjdaren, hade nog varit högre utan de grova tabbarna. Bocka HELA högergaloppen gör inga under för poängen...

Bilder från förra helgens lite matta start:

tumblr_nt8cwz515B1rrws4ko1_1280.jpg

tumblr_nt6669Mi621rrws4ko1_1280.jpg

tumblr_nsv6nuon2n1rrws4ko1_1280.jpg

tumblr_nt1iypGTKy1rrws4ko1_1280.jpg

Min lilla gula :)

Högerfoten är bruten och opererad två gånger, tävlade hoppning i helgen och den har inte hunnit återhämta sig, därav det uteblivna trampet i stigbygeln. Traven är mycket svårare och göra väldigt mycket mer ont än galoppen så jag fuskar lite.

Bildbomb :D

Min lilla gula :)

Högerfoten är bruten och opererad två gånger, tävlade hoppning i helgen och den har inte hunnit återhämta sig, därav det uteblivna trampet i stigbygeln. Traven är mycket svårare och göra väldigt mycket mer ont än galoppen så jag fuskar lite.

Bildbomb :D

Jättefin utveckling på henne! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: MML
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 703
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?