Den risken kan jag nog ta, han är rätt så mattekärÅh vilken dröm det skulle vara! Med risk för att du aaaaldrig får tillbaka honom, haha.
Alltid kul att se en annan duktig ryttarenpå sin pärla, och knäcka lite fördomar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den risken kan jag nog ta, han är rätt så mattekärÅh vilken dröm det skulle vara! Med risk för att du aaaaldrig får tillbaka honom, haha.
Min nya lilla ponny. Är helt såld på henne! Första ridturen idag och hon är aldrig riden med träns, är kanske riden 20 gånger tror jag totalt. Nu är hon ju superräkig i kroppen, men så småningom tror jag hon kommer växa till sig och se lite större ut under mig också.
@Catrool Hur snygg var inte din skimmel i blått då!
Här kommer en liten bild på mig och min fälttävlanshäst. Vi har varit ganska osynliga i tråden, men hade med fotograf igår
Din sits har verkligen utvecklats @Oh_really, där finns en inneboende dressyrprinsessa!
Barb och jag tog oss genom MsvC2 på Pay'nRide i helgen. anske lite snällt bedömt med 65,4% men det visar ändå på utveckling i rätt riktning.
Vi har haft en riktigt trist sommar med hovledsinflammation
Men nu är Adi under igångsättning och det känns så härligt att sitta i sadeln igen så tillochmed vädret blir helt till sig
Håll tummarna för oss hon håller nu