Du svarar på ganska gamla inlägg, det märker du va?
Superfina bilder! Ni ser ut att trivas ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Superfina bilder! Ni ser ut att trivas ihop
Red igenom LB:3 idag för första gången. Hästen gillade att träna program och gick jätte fint! Visst att hon inte håller formen hela tiden men så kul att äntligen kunna träna lite program
Såhär fint stod hon i avslutningshalten!
Red igenom LB:3 idag för första gången. Hästen gillade att träna program och gick jätte fint! Visst att hon inte håller formen hela tiden men så kul att äntligen kunna träna lite program
Såhär fint stod hon i avslutningshalten!
Nu känns det som att det är dags för mig att presentera min nya. Inget har gått som jag tänkt med mitt hästeri detta året.
Först fick jag ta beslutet att ta bort min underbara vita travare.
Sedan köpte jag mig en fantastisk 7 åring som tyvärr visade sig ha en allt annat än seriös säljare. Hästen gick inte att lasta. Den skulle vara lättlastad men det visade sig att hon aldrig ens lastat den.
Till slut blev det att jag köpte mig en dansk imp. På 3 år (går som 4 men väldigt sent född).
En förvuxen ponny på 163-164 som inte var direkt hanterad.
Tanken var att skicka han på inridning så fort jag tömköra och longeras han ett tag och lärt honom lyfta ben osv.
Men det visade sig vara en så fantastiskt cool och trevlig häst så jag har nu ridit in honom själv och allt har verkligen gått så fantastiskt bra. Han går att rida ut på ensam och i grupp, helt trygg i trafik och han är rolig att rida på banan och nu har jag även hoppat in honom. Vi får väl se vad framtiden blir, något fantastiskt steg har han inte men det gör inget för mig. Vi får se om jag lyckas göra en bra häst av detta.
Men det är som att rida en ponny med långa ben
Min nya ponny! D-ponny på fyra år som inte är så mycket riden, e Verdi-Calvin Klein
Första dagen hemma i hagen