Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Helt enormt gullig, ser så harmonisk och nöjd ut! Ganska lik Sam när han var nykläckt eller?

Toksöt liten kille!!

Underbara bilder på Tilde och Isaac! Tänk att de äntligen är här! :love:

Här är Chelsea på nyårsafton, en dag innan sin 2 månaders dag :D Kläderna köpte faktiskt hennes pappa! (hatar gå i affärer och liknande hehe)

30166697.jpg

Jag vet! :eek: Nyss var hon liksom minstingen här, nu är det ju stooor skillnad på henne och ex Isaac :D (iof är hon ju tyngre än de flesta höstbebisarna hehe)

När jag satte mig vid datorn nyss tänkte jag "Hm, Vindvissla eller Jerseyko har garanterat fått nu!". Loggar in och vad ser jag... Båda två! :D

Stort grattis till er båda, vilken trevlig (försenad) julklapp :bump:

Vad söta ni är båda två :) Kul att se lilltjejen som precis som ni säger inte är så värst liten längre ;)

jisses va stor Chelsea blitt då! :eek:
himmel, va fort tiden går....

nyaste bilden på Matilda:
30180113.jpg

Skrivit ut den till mrmor, hon tjatar snart hål i skallen på mig efter bild på sitt barnbarn. :D

Ihhh så söt :love:

Här är vår färskaste, Sam däckade på min mjuka mage och Isaac sover som vanligt :D

Så mysigt!! :love:

kl

Jag och Elise har myst i soffan hela dagen för jag var magsjuk igår. Hon är myyyyysigt sällskap :love:

snutt.jpg

Vilken sötnos!
Min son var också beräknad till 17 nov men han föddes 1 okt i stället.
Så det kan gå!

å här sitter ja å tok-ler jättetöntigt åt alla underbara småbäbisar. :D

kl

haha måste bara visa en nyårsbild till... Chelsea fått i sig lite för mkt... cola?? ;):D (kan ju inte bara visa alla söta bilder haha)

30166699.jpg

*kl*

Har ju helt missat denna tråden. Här kommer i vart fall lite bilder på min plutt :love:

DSC04068.jpg

0agulle.jpg

DSC03732.jpg

DSC04033.jpg

DSC041062.jpg

DSC041112.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV