Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ja har sytt den själv och han har en matchande mössa :D

Matilda är superlik dig på den bilden! Mina ungar har aldrig gillat att ligga i vagga så vi kör på apstilen direkt.

jerseyko jag ska ta en bild när det torkat, det blev nog rätt bra! För fy vad tovigt det blir och inte har han nån nytta av det!

Vaaaaaaaaaaaaaaaa, ha du fått barn nu.....det har jag missat.

STORT GRATTIS.:bump::bump:

Hur sööööööööööt som helst. :love:

*kl*

Hej på er alla!

Det känns som om det var hundra år sedan jag var här. Buke har knappt existerat de få gångerna jag hinner använda datorn.

Eftersom det var så länge sedan jag visade bilder på mina småskruttar så har jag gjort två collage på pojkarna.

Elis:

Alvin:

WOW, vilken fin sjal du har! Ja, bebis är vacker också förstås, massor av grattis från mig :bump::bump:

Tjejerna på sin student !

36fe0a88.jpg

Nyårsafton

a2cbac48.jpg

Ja, Alvin är precis lika busig som han ser ut. Men behöver bara titta lite snett på honom för att han ska spralla loss som en liten kattunge. Han lyssnar inte på hot/mutor, är envis som en åsna och kan busa tills han stupar. Dessutom har han humor, det är nog hans försvar då storebror tar mycket plats. Alvin skämtar och säger medvetet helkonstiga saker som han vet gör att människor skrattar. Dessutom älskar han hästar, och allt som glittrar och är rosa. Bli han ledsen går han undan och gråter i ensamhet. Elis gör tvärtom.

Elis är stark och framåt och tar ofta mycket plats, samtidigt som han är lite osäker, mörkrädd och vill inte vara ensam. Oftast är det lillebror som får gå först om de ska ner/upp för trappen t.ex. Och Alvin älskar att få spela kaxig så det är en roll han gärna tar på sig. Elis samtidigt väldigt känslig och tänker mycket.

Båda killarna är duktiga på att prata och utrycka sig, de är väldigt kärleksfulla och talar ofta om hur mycket de älskar sin bror/pappa/mamma och tar alltid sitt syskon i försvar om vi bannar.

Trots att de är så nära varandra i ålder så är de inte speciellt lika. Inte till utséendet och absolut inte till sättet. Jag har alltid värnat om att de ska vara två olika individer, även utåt sett. De har aldrig samma frisyrer och kläs inte i likadana kläder. Så länge de inte vill själva. Ibland vill båda grabbarna ha tuppkam till dagis och ibland vill de ha likadana tröjor, och då går det såklart bra. Det är bara jag som är fjantig :D

Men grattis vindvissla! Jag har missat att du har fölat! En så söt liten en du har fått. Vad säger Sam om att bli storebror?

de både ser- och verkar underbara :) Men jag har nog missat, hur mycket skiljer det i ålder på dem?

Vindvissla: Har me missat att han kommit ut :laugh: När???? Grattis iaf :bump:

Kl.

Ja samtidigt som det formligen sprutar ut bebisar till höger och vänster här
( :p ) så firar faktiskt Emil sin 6 - månadersdag idag, hurra hurra för min lilla bebis som blivit stor :banana: :love:

IMG_2292.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV