Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

ja visst är det konstigt hur hästtjejer får så söta ungar? måste vara nåt med hästskit doft som påverkar generna :D

några nya på Goa Moa:
30202931.jpg

hrrm, lite valkiga armar ja!

30202939.jpg

30202947.jpg

det gör hon säkert!!
på morgonen när jag vaknar ligger hon ofta redan vaken, och när hon ser att jag tittar på henne kommer värsta dunderflinet - med tugan ute samtidigt:D bra simultanförmåga redan!

min systers kille leker alltid räcka-ut.tungan leken med henne, så nu när hon ser honom åker tungan ut direkt:p

Vilket charmtroll :D

Olgaklara: Sötis, det är något speciellt med stickat på småbarn som får mitt hjärta att smälta :)

Här kommer en nytagen bild på mitt nyvakna bustroll:
20371_255449211640_593031640_3694796_2167272_n.jpg

Men hejsan hoppsan, hon ser ju ut som en riktig liten dam nu, vart tog bebisen vägen :confused: :p
Dundersöt :love: och bra lik dig!

Olgaklara: Vilka ögon :love: Jättefin är han din lille!

Comfort: Hihi vilken liten busunge :p

kl

Lite bilder på min lillskrutt. Det är lättast att ta kort på My när hon sitter i matstolen för då hinner hon inte springa iväg från kameran (eller attackera din!) :angel:

url=http://www.pixbox.se/pic30207674]
30207674.jpg
[/url]

Lillan med ärrad panna

//Julia

Åh himmel :love:

Känns som evigheter sedan vi sågs nu och Lilla My som ska bli Stora ( syster ) My :D.
Ska vi hitta på något nästa vecka kanske ( asch pm:ar )..

Har hon ett ärr ovanför höger öga ?

ses gärna, men det tar vi på pm =)

Ja, hon trillade och slog huvudet i golvlisten :( Men det var inte lesset speciellt länge!

Jag vet, helt galet att hon ska bli storasyster, hon som egentligen är så liten! Känns faktiskt lite småläskigt även om jag är glaaad:laugh:

//julia

Maken sa att en 10-10-10 skulle va häftigt, haha tror de blir lite svårt ;) Och liiite väl tätt för så onda foglossningar under förlossningen vill jag gärna slippa!

;)
Vore nästan värt att skaffa en till för att försöka pricka in det datumet.
Fast vi har ju sagt att vi är färdiga nu :angel:

Men det e´ju så mysigt att vara gravid ! (Minns inte alls de jobbiga sakerna med att ha en inneboende)

Elias, 9 månader (+2 dgr)

buuk_68432470.jpg

Får jag inte röra? Säger du och vilken armé då?

eliasglad_68432480.jpg

eliasglad2_68432681.jpg

Han har verkligen vuxit till sig, ingen "liten knubbis" längre :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV