Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Oj så jättesöt :love:

Vindvissla: Fin bild på er alla tre, måste vara mysigt att ha två älsklingar :love: hur går det förresten med Sam och lillebror?

Jerseyko: Vilken liten sötnos :p

Lillbus snodde till pappas förvåning hans clementinklyftor för glatta livet

En annan dag var det mellanmåls dag och jag mixade hanvremjölk och frysta svartvinbär... färgade bra :crazy:

Så hon hamnade i vasken

Sen blev hon så trött så sova på pappas rygg var det bästa

Åh sikken liten gobit, helt underbara kinder.. Stort grattis än en gång :)

/ C ..

Senast ändrad:

Vindvissla: Fin bild på er alla tre, måste vara mysigt att ha två älsklingar :love: hur går det förresten med Sam och lillebror?

Det går bra än så länge. Största orosmomentet var ju samsovningen, men den funkar faktiskt toppenbra! Liten ligger ju så långt ner (långa tuttar) så där är plats för Sam att ligga med sitt huvud bredvid mitt och så min arm emellan dem så jag känner om han skulle rulla på lillebror. Och Sam gosar väldigt gärna och än så länge väldigt fint. Jga vet egentligen inte varför jag är trött, för vi sover bra och Isaac sover hela dagarna också... Igår var jag i säng klockan nio och sambon gick upp med Sam i morse så jag och Isaac låg kvar till halv elva :o Skyller på att det tar på energin att producera mjölk :D

Helt underbart :love: Han sjunger ju så himla fint!! :laugh:

Cilla: Din tjeja har så fina ögon! Och vad hon är lik dig :)

Tack :) Ja kinderna är inte dåliga, men han väger ju drygt 4 kg så nånstans ska det väl sitta :D

Så här ser vi ut just nu, bilden är superfärsk! Isaac 6 dagar gammal.

Åh, vad söt!
Tycker inte det var så längesen Molly var såndär plutt och nu ligger hon på golvet och försöker krypa :crazy:.
Det går alldeles för fort :p

005.JPG

006.JPG

Herrejösses vad sött, det är precis som om han sjunger med, och vilken koll på kameran :love:

Huvvaligen, alla har så fruktansvärt gulliga småttingar, jag blir grymt bebissjuk ju!
Jag önskar att jag kunde vara lika bra på att ta kort på mina som vad ni är i den här tråden, men de springer så fort att kameran inte hinner med.....

Det låter ju som ni har det jättemysigt, vad roligt att höra :)

Och vilken underbart fin bild på dig och Isaac, nästan så du skulle förstora upp och rama in :love:

Jaa, nu är hon snart ingen lillplutt längre :):(
Det känns kul att se hennes utveckling och vad fort allt går och man längtar verkligen tills hon ska lära sig nästa grej.
Samtidigt vill man att hon ska vara en liten pluttbäbis också och man saknar nyfödd-tiden.
Konstigt vilka delade känslor man har :crazy::).

Åh då hade Ella och Chelsea likadana klänningar på nyår :love::D..

Nu ska vi se, det har ju bara rasat in bilder när jag haft minimal tillgång till internet under 2-3 veckor :D

Hinner ju inte alls med, men nu ska det bli ändring på det. Nu har jag full tillgång till skuttråden och kan kommentera hur mycket som helst :angel:

Tråden är fylld av så himla underbart goa ungar, välkommen till alla färskingar också :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 449
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 772
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 719
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar