Bildtråd nr 8!

@nyponros Här är två till! :D Fast den svarta får nog överleva utan.

2uswobo.jpg

Har för ovanlighetens skull fastnat på två bilder senaste veckorna. Allt tack vare att skrutthunden skulle fotograferas, men vi kan ju låtsas att jag planerade att fotografera mig ;)
10384660_356022287879491_3333780598659062147_n.jpg

82735b53-2374-4487-91ec-78c873c772ec.jpg

@niphredil Haha ja första gången faktiskt! Jag gjorde det själv. sprayade varje hårslinga med hårspray och tuperade i hårbotten på varje slinga. borstade sedan ut lockarna när dem svalnat. Tänkte att dom skulle hålla till dagen efter om jag hade använt hårspray, men ikke :D:wtf:

Hehe ja inte såg det så lockigt ut direkt!:angel: Testa min metod då! Se till när du virar håret runt locktången så ska slingan ligga platt mot tången hela tiden när du drar runt den, den får inte vara rundad (skruvad) märkte jag, :up:

@niphredil Haha ja första gången faktiskt! Jag gjorde det själv. sprayade varje hårslinga med hårspray och tuperade i hårbotten på varje slinga. borstade sedan ut lockarna när dem svalnat. Tänkte att dom skulle hålla till dagen efter om jag hade använt hårspray, men ikke :D:wtf:

Hehe ja inte såg det så lockigt ut direkt!:angel: Testa min metod då! Se till när du virar håret runt locktången så ska slingan ligga platt mot tången hela tiden när du drar runt den, den får inte vara rundad (skruvad) märkte jag, :up:
Aha, du hade alltså en strategi? :idea: Förstår att det kan vara en bra idé :angel:

Seriöst, tack för tipsen! Ska definitivt göra omet och testa din variant :) :up:

Aha, du hade alltså en strategi? :idea: Förstår att det kan vara en bra idé :angel:

Seriöst, tack för tipsen! Ska definitivt göra omet och testa din variant :) :up:

strategi och strategi :D men jag gjorde ett par slingor först som inte blev bra så då testade jag på detta sättet istället och det gick ju bra ! Good bildbevis sen då?

Har fått hem ny mobil och upptäckte att den hade "vackert ansikte"-läge på kameran. Helfånigt och absolut nödvändigt att testa. Visade sig att den försöker släta ut hyn, med resultatet att jag blev helt utan käkben också :p
10538742_754246497966475_498518586_n.jpg

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 096
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
70 975
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka