Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ehm jag har antagit formen av en ballong lately så visst är det synd. Det vore alla tiders med en punktering av denna kroppshydda - bra för mig och kul för den som kan göra ett art performance av det på modeveckan... Och jag må vara partisk men gud vad guld du är som erbjuder dina tjänster ! Det hade verkligen varit hur underbart som helst att glassa runt där! Vår 2013? Hur ser det ut då? Jag funderar på att byta studieort till stockholm då i vilket fall . Har ett (måhända irrationellt) behov av att komma någon annanstans.
Åh du är verkligen så himla läcker! Jag önskar verkligen att jag orkade lägga lite energi på mitt utseende... men jag är både för lat och snål för att fixa det ^^ Men jag är mäkta imponerad över dig! Hur lång är din morgonrutin eg?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.