Bildtråd nr 6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd nr 6!

Du är så naturligt vacker att du inte behöver göra något alls ju!

Jag och min lilla gullunges nos.
smile.jpg

Vill ju se helbild på klänningen ju!! :D

Apollo: Äh va fan, klart det hade varit kul att komma i klänningen, men vad tusan gör det - egentligen? :) :D

Härligt! Himla fina bilder i vilket fall! :D Du är så söt! Och ni är så himla fina ihop! :)

KL
Ironwill: Åh så sött!

Från i helgen!
30d6164ee95411e1b62322000a1e8a75_7.jpg

Från ett par veckor sen, syster och jag :) Såg nu att den blev pixlig och konstig i instagram men men.
206c82eee48011e183e822000a1c03d1_7.jpg

Senast ändrad:

Fast jag va ju i klänningen, sen växte mina boobisar två storlekar på två veckor.. Damn! Jag skulle ha korsat bena! ;)

Haha, en knodd är fan värd mer än att komma i en klänning. Du får kämpa dig i den sen helt enket :D

Tack snälla! :idea: Tonade håret mörkt för ett halvår sen! Det är så bra med toning att det aldrig blir någon riktig kant när det växer ut, tycker egentligen att det är finast när det är lite halvbrunt!

Vilken jättelångt hår du fått! :)

Men tack!

Min morgonrutin är typ obefintlig. Jag tvättar håret max 1 gång i veckan, då fixerar jag det stenhårt och sen rör jag det inte. Det sitter som berget även efter flera nätters sömn :D Så jag går bara upp på morgonen, fixar aldrig huvvet. Tar ett par minuter att dra på exeliner,mascara och läpptift. Kläderna hoppar jag i på vägen ut typ :p

Vad fina ni är allihopa!

Vad fin du är :love: (Jag har bara sett dina beach-trådsbilder innan och där ser man bara kroppen ju :p)

kl

Jag har färgat mitt mörka hår lite ljusare:

img_5181_copy2_50332a6cddf2b32b53002625.jpg

Men alltså, du ser verkligen ut som Drew Barrymore! Det är nästan läskigt!

Asså du är så snygg!! Dina läppar, ögon och hela du är bara så vacker tycker jag. Måste bara få påpeka det :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 093
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 708
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 498
Senast: Stereo
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar