Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och jag har en dålig magkänsla så man kanske inte ska fortsätta skoja i tråden , för det är lite konstigt att IW inte uppdaterat sig varken igår eller idag .
Hoppas jag har fel ...Att mámmis inte bara har lust att dia sin unge och därav behöver övervakning och en ouppdaterad IW matar en frisk bebis i stallet eller nåt eller så har tant inte kläckt ännu.
Charlottee skönt att höra att allt är bra. Ja kanske att ignorera är det rätta ett tag
Både till dig och till iron Will och alla andra i tråden: man blir ju så engagerad i allas dräktigheter och vill så gärna få höra att allt har gått bra. Trodde inte att jag skulle känna fullt så mycket för det, men mannar ju följt många av era dräktigheter ända sen betäckningstråden och hoppas att vi kan följas åt i 12-ornas tråd allihop
Rajmon Stort grattis till din ljuvliga lille hingst. Lite otippat med färgen som du skriver, men det är ju lite spännande med sådana överraskningar också.
Den svartbruna hingsten som mitt sto är dräktig med (Insterburg) sägs ge nästan uteslutande mörka avkommor, men jag såg på språngrulla från förra året att han och ett mörkbrunt sto fick en fux Alla andra fick bruna av olika slag.
Mina damer närmar sig färdigbakat... i helgen börjar jag fölvaka "på riktigt".
(Jag ber om ursäkt för allt skrot överallt, det är mycket att göra på den här gården!)
Haha det kan jag tänka mig!! :P
Men fuxen din (som jag aldrig lär mig namnet på... Sessan?) har samma kropp som min.
Syns inte mycket alls! Ser du några sparkar på henne?
Hahaha jaa jag kommer ihåg vad du sa om att hon minsann INTE fölar så länge man har koll på henne Det fick jag ju smakprov på de veckor jag försökte få ett urinprov...
citerat från min blogg i dag: "Sessan räknar jag med går till ca 340 men jag vakar på henne samtidigt i smyg förstås... Man vet ju aldrig med fröken Sessa."
Oz_och_Ina: Nä det syns inget, tror jag... jag tror jag känner ibland men det kan ju lika gärna vara tarmrörelser eller muskler... Det är så himla svårt att inte jämföra med Tardee och hon är ju snarare övertydlig Sessan kommer hålla mig på halster tills den dag det antingen är ett föl i hagen eller att hon brunstar helt enkelt.
Än så länge ger hon i alla fall blanka katten i hingsten som från och till gör sitt bästa för att få lite uppmärksamhet ett par meter bort
Ja jag håller med dig, man har följt många av oss sedan betäckning så man känner sig involverad i flera av dom dräktiga stona här på något konstigt vis
Så börjar också få en olustig känsla över IronWills stella.. hoppas hoppas att det inte hänt något och det bara är vi som nojjar helt onödan!
Liten bild på en trotsig solette som fortfarande kniiiper 333 dygn
Ingen som är vän med IW på facebook eller nåt och kan se om hon har varit online nånstans sedan helgen? *hoppas på att hon bara är utan internet fortfarande*
Undrar också vart Ironwill hänger hus... Har inget dräktigt sto men läser här och lär mig av andras erfarenheter så jag vet när det är dags i framtiden!
Tycker det är super kul när ni skriver ut hela förloppet, extremt lärorikt och roligt att få höra! Ni som fått föl hittills, grattis alla är så fina!
då bestämmer jag att hon bara är utan internet fortfarande... jag har inte facebook så jag kan inte leta efter henne själv
I morn får jag hem refraktometern som jag får låna av en snäll kompis... så snart är jag redo för att det ska fyllas upp och börja hända grejjer på allvar i juvren
Ang fölningsväska förresten, jag har letat som en dåre efter långa engångshandskar men hittar inga. Var får man tag på såna?
Dag 313 här, och idag kommer nog domen för mitt sto..
Hon har tyvärr sämre blivit snabbt, och jag tror faktiskt att det inte kommer att gå vägen
Till råga på allt visade min andra häst hälta igår, han som aldrig tidigare varit halt eller sjuk på annat sätt!
Hundavel & Ras Men är den välmusklad och slank så har du ju gjort det du ska. Att springa en mil gör ju vilken hund som helst om den är lös under en...
Hästmänniskan Jag har inte heller köpt någon inriden häst, däremot var mitt första halvblod iväg på inridning en månad (då var jag femton år och kunde...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.