Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Wrangler, Tack så mycket. Jag tycker hon är ganska lik Stig. :)
Hon är underbart tecknad.

Sista bilden i den här tråden, såhär ser hon ut från andra sidan!

_DSC7491.jpg

Tack till alla som grattar.

Nu blir nästa utmaning att få hem mina hästar. Jag har halmat upp ordentligt och tagit bort mellanväggen.
Jag lär inte kunna hålla henne i mina armar den här resan, hon är ganska busig om jag förstått det rätt.

Grattis! Haha jag blev sådär löjligt glad nu ;) Om Stella och lillan bara visste hur många som har suttit här och varit nervösa i veckor :rofl:
Fantastiskt fin teckning på lillan, den kommer bli svår att missa!

Även jag smyger i kulisserna i denna tråd då jag följt Stella! Gratulerar till ett underbart föl IronWill!

Åh vad roligt, LillStella är söt som socker! :love:
Jag höll andan när jag läste hur det gått, vad läskigt det måste ha varit, jag är så glad att de mår bra nu.

Så vad har du för namn på lager?! :D
Jag, nyfiken, absolut inte! :o :angel:

Ni alla är så gulliga! Hon är verkligen allt vi önskade. Jag erkänner att jag är mycket glad att jag fick ett stoföl även
om jag först önskade mig ett hingstföl. Allt är så mycket enklare med ston sen i framtiden.

Jag har nog inga namn alls till Underverket. Har ni tips får ni gärna skriva i namntråden. :)

åh herregud! :love:
Jag sitter med gåshud och var nära att börja gråta när jag såg bilderna på underverket!
Hon är bedårande och jag står bannemig fast vid att jag har förstatjing på att sno prinsessan ;)

Lilstar passar väl utmärkt?

haha nej men något stjärnrelaterat nu när hon till och med blev gul tycker jag :)

Oj herregud! Vilken absolut underbar bedårande liten kicka! :love: Jag blev tvungen att läsa slutet av ditt inlägg först så jag fick veta att det gått bra, sen kunde jag läsa resten. :D GRATTIS i mängder!!! Och säger som wrangler, himla skönt att du var så påläst och snabb! Tänk om alla vore det! :bow:

Men vilken liten kråka ! Man trodde ju att Stella skulle klämma ur sig något gigantiskt och så kommer en sån näpen liten plutta.

Hon är ju HELT underbar !
Skönt att hon är på väg hem och att allt tycks ha gått bra trots en tuff start (även om bebban inte verkar ha vetat om det)

Än en gång så är detta en påminnelse om hur viktigt det är att vara vaksam och beredd om något inte skulle vara som det borde.

GRATTIS !

Åh, IW! Stort stort grattis! Som jag har suttit med andan i halsen sedan fredags och hoppats att mammasemlan och bebiskrämbullen varit okej :) Lillflickan är ju helt underbar, hon får förvalta arvet av mammas fanclub väl ;) Stort grattis!

Åh vad ni alla är fina, jag börjar ju gråta här igen. Jag har mest grinat hela helgen. :o

Cirkus, hon är verkligen pytteliten. Hon står utan problem under mammas mage. Blir ingen sadel till den där. Det blir nog en körhäst till mig. :p
Nej de sa på kliniken att hon var på tok för pigg för att vara så sjuk.

Mary91, Hon har inget namn. Jag hade två hingstnamn, Misha och Mr Darcy. Men inga stonamn.

Mariaauto, Tack, jag är hemskt ledsen att jag inte svarade på ditt sms, men när jag fick det så blev det en gråtattack igen. :o
Att först vaka i 14 dagar (väckas var 30 minut.) och sedan vara vaken ungefär tre dygn i sträck har inte gjort under för min
mentala hälsa.

Grattis till ett underbart vackert föl!

Det var tur att du uppdaterade till slut, jag fick ju knappt något gjort på jobbet, var tvungen att gå in och läsa i tråden om det hänt något...

Åh äntligen! Helt underbart IronWill att du äntligen fått ditt föl och att allt gick bra i slutändan! Jag hoppas verkligen att jag kan ha det lugnet om något händer mina när det är dags... man kan och vet ju allt tycker man, men vet aldrig hur man reagerar när det verkligen händer något!

Tror du inte hon kan växa på sig till ridbar storlek ändå, även om hon är pytteliten? :)

Helt bedårande är hon, och det blev ju en skäck ändå ;) Kind of... :p

Stort grattis!! Har smygläst här jag med:D

Jag tycker hon ska heta Gräddelin:love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 208
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 374
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 639
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London