Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
gul_zebra skrev:Halvt kan man säga Han blev hittad ute i snön och Råtthjälpen blev mailad men de har ingen här, så de mailade mig och jag tog honom så länge. Men han ska åka vidare sen. Skulle gärna behålla honom egentligen men han har visat sig för dominant för att jag ens ska vilja försöka få in honom i flocken. Skulle jag behålla honom vore det djurplågeri för en ensamråtta skulle verkligen inte må bra när jag börjar plugga i höst igen... Och plats för en till bur har jag inte heller, så han sitter för tillfället i en liten hamsterbur
gul_zebra skrev:Precis. Så nu har han ju inte direkt nåt skitbra liv men hellre det än att bo ute i ett kallt garage så... Och det är ju inte annat än tillfälligt ändå
Njae, han åker vidare till en på Råtthjälpen så ska de omplacera honom
Ey, har ungen kommit? Du får hoppas på en hon annars (om du nu inte redan vet då...) så får du ju automatiskt sällskap till lillskiten
gul_zebra skrev:Hehe ok Fördelen för dig är ju iaf att du får gratis polare till lillskiten, ungen lär ju få plats att bo i buren