Bild på era hundar

Här kommer en bild på min hund Apache:
apache.jpg

Ja, den är ganska cool, synd att jag inte har en bild när hon åker nedcabbat under en tunnel, då hukar hon så hon inte slår i huvudet. :p

Vet inte om det är mässan. :confused:

Ååååååå :love: :love: :love:
Älskar boxrar! :love:

/Niggi

-------------

"Iny weeny teeny weeny Shriveled little short dick man. Don't want no short dick man!"

Här är bilder på min äääälskade "lille" pojk ;) :love:

Stolleryck :D :rofl:
stolleryck.jpg

Midsommar-Simon :love: :love: :love:
img_0463.jpg

Finns det sötare eller?!?!?! :love:
plutt.jpg

/Niggi

-----------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Tror jag är kär... :love: Kan man vara sötare än din lilla vovve??? Är det en flatcoated retriver?? Hur som helst, han var bara sååååååååååååååå söööööööööööööttttttttt!!! Ta väl hand om han.

Oj :eek: Tack det var snällt sagt!
Jo, han det underbaraste som finns!
Jag kommer då aldrig att låta han bli besviken, skall alltid finnas vid hans sida! Han är bäst! :love: :love: :love:

Japp, det är en Flat :D

/Niggi

------------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 520
Senast: Ragdoll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar