Bild på era hundar

Sv: Bild på era hundar

En bild dök upp, på en tjej och en häst. Det var nog inte den du försökte visa?
Men till höger finns en bild på en bc som man kan klicka på. Är det den? :)

jo, jusst det.. det blev nog fel.

nu ska det vara rätt.. Tack tack..

Några nytagna på mina:

zoyasept04.jpg

Zoya

teidesept04.jpg

Teide

etnasept041.jpg

Etna

ganget.jpg

Hela gänget!

Vad söt Xanti var där i soffan. :) Jag tittade just på filmen där hon lekte med Totte, vad rolig han såg ut! Låg ju bara och sprattlade på rygg :D

glee skrev:
Vad söt Xanti var där i soffan. :) Jag tittade just på filmen där hon lekte med Totte, vad rolig han såg ut! Låg ju bara och sprattlade på rygg :D

Han hade ju inte direkt många kg att kämpa emot med, så när hon ville gnaga på honom (Det är en grej hon gör. Gnager löst med framtänderna på Frallorna..) var det bara att ligga där och sprattla ju :D

naaaaaaaaaaaaaaaaaaw :love:
Vill ha! :D säg till om du inte kan ha henne kvar :angel: :p

Senast ändrad:

Det såg verkligen ut som att hon kittlade honom på magen och han sprattlade som en liten människobebis. :p:love:

Bilderna jag länkade till nyss är flyttade så jag visar några andra istället.

Här och här var hon så söt... Hade blivit stucken av en geting och var helt slö. Och så fick hon ha en liten vante på sig för att inte slicka bort kortisonet.

Det här kortet tog jag idag. Hennes nya favoritsovplats. Och ibland sover hon med huvudet på fönsterbrädan :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 916
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 519
Senast: Ragdoll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar