Bild på era hundar

Ähvadtusan! :p
Jag tänkte faktiskt att det skulle vara en Havanais bara för jag tyckte att det var den han liknade minst.. ;)

Han är väldigt unik och inte särskilt rastypisk. Det finns dom som undrat om han är en Westie :o Men det ser nog iallafall dom flesta att han inte är ;)

Hah, men det finns ju alltid folk som inte är speciellt insatta och då är det lätt att ta fel. Häromveckan var det någon som frågade om våran hund var en Schäfer.. :eek: Vi har hört mycket men inte det *s* Jag tycker folk (att tillägga hade människan en egen hund) borde känna igen utseendet på en Schäfer.. Menmen, jag ska sluta kasta sten i glashus nu.. ;)

Måste bara säga, gud vilka söta hundar du har. Dom var verkligen urgulliga..dom matchade varandra på nått vis :D

Min mellanpudel hane Ruff

20feb-ruff.jpg

20novruffen3.jpg

ruff24sept.jpg

Tack :bow: :D Älskar mina "små" hundar. Rekomenderar dock inte folk att skaffa en vit och en svart hund. Liiite jobbigt när hundhåren syns på kläderna vilken färg kläderna än har :crazy: :angel: :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 526
Senast: Ragdoll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar