Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, fast det var ju en bra idé! En annan gång...Fråga - ringbäreriet - har själva ringen/sprayen någon betydelse för vinst? Typ att den är avgörande istället för lotten om en sådan situation uppstår?
Jag har tänkt så att draken väljer två stycken så gäller det efter DL. Så om någon skulle dö så är kärleksparet ogiltigt och draken får välja en ny.Valfri DL kan man tolka det som att den i princip får välja närsomhelst? Och att kärleksparet får veta om varandra direkt efter nästkommande DL ? Eller får de veta direkt ? Vad händer om en i kärleksparet tex blir käk eller lynchad innan de i så fall får vetskap om varandra - tänker på att det ju brukar vara att om en dör drar den med sig den andra? eller har kärleksparet en annan funktion i denna leken ?hittade ingen beskrivning av deras funktion( eller så missade jag för att jag sitter på mobilen ? )
Och det är handlern som själv får utnyttja vitaminsprayen som
Jag tolkar beskrivningen ? ( alltså inte att förväxla med en brevis som skickar paket till andra )
Så var det i en annan lek. Min sida förlorade pågrund av det så jag förnekade den ideenNej, fast det var ju en bra idé! En annan gång...
Jag kan ju inte vara sämre än @bollen__<--tänkte att det var bäst att matcha avatar med lekens tema. Typ.
..och godnatt!
Jag tycker det känns lite läskigt att vara i princip utan siare (prästen är ju nån slags svag variant, antar jag - garanterad en ulv om de biktar sig, men får inte nämna den)
+ ringbärarens sia då. men iom den onda fen som också har minst en sia så...
Ännu mer OT: Den fyrbenta Myrten (se avataren) har opererats idag och allt tycks ha gått bra. Plastmatte hämtar henne nu.
Tycker du?
Jag tycker det känns lite läskigt att vara i princip utan siare (prästen är ju nån slags svag variant, antar jag - garanterad en ulv om de biktar sig, men får inte nämna den)