Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Du är duktig med dina två med. Fråga mig inte vad som flög i mig igår :P Helt galet. Kan säga att jag är bra slut idag.

Gårdagens pass då fokuserade på Core.

Planka med tådipp
Burpees
Omvända crunches
Planka med hantelrodd
Burpees
Planka med axellyft
Mountain climber
Höga rygglyft
Toe to rings
"Putta ner benen på träningspartner"
Burpees
Chins

Under passet kunde visselpipan ljuda och då var det höga knän + upphopp som gällde. Totalt mördarpass. Mina krafter tog totalt slut vid sista chinsen. Kroppen fattade inte hur den skulle dra sig upp. MEn men.

Ja just det 1min x2 på varje station och 15 sek vila. Behöver jag säga att det var skitjobbigt?! Bra sliten idag.

Tänkte att jag skiter i och raka benen här om dagen och tänkte att jag gör det efter passet igår. Ingen ska väl iaf kolla på mina ben?! Men sen när man väl skulle putta ner benen på sin träningskompis så var dom lite väl nära. Jag hoppas han jag körde med inte vart avskrämd från min skog :P

Nu ska jag dra och jobba en sväng. Ambitionen om att köra passet för 30 dagars utmaningen innan jobbet hoppade jag idag. Får ta det senare. Liiiite sliten nu...
 
Sv: Beach 2014

Kl

Good morning sunshines! :D

(Som min kära telefon ville ha till "hood mormons snuskens" :eek::rofl:)

Vad gör ni idag?

Jag har lite lätt och mysig träningsvärk i axlar, skuldror och baksida lår efter igår :) Ser fram emot att kunna köra ordentligt i nästa vecka! Tänkte gymma imorgon också men bara lite lätt, vill inte springa milen på lördag med en massa träningsvärk.

Idag blir det dock inte mer än promenad till och från bussen (3,5 km ca), tuff dag i skolan från 8-16.
 
Sv: Beach 2014

God morgon söta du! <3

Idag blir det jobb 7-13 + 15-20:30 där emellan ut till stallet och passet för 30dagarsutmaningen. Så fullt upp.

Inser nu att jag måste leta upp ngt att äta till frukost på jobbet och snart cykla iväg. Är lite sliten idag kan jag ju säga.
 
Sv: Beach 2014

Usch det låter så jobbigt med delade turer :/

Tufft pass du körde igår! :bow: Och 30-dagarsutmaningen verkar också superjobbig, du kommer bli stark du :D
 
Sv: Beach 2014

Jag fattar inte hur du orkar! :o Men, å andra sidan, om nåt år kanske jag också håller på sådär :D

*kl*
Efter dag 1 utan socker vaknar jag med en hemsk huvudvärk. Fy satan vad beroenden är hemska... :(
 
Sv: Beach 2014

Godmorgon! :)
Fint med lite träningsvärk ;) iaf så länge det är lagom. :p

Kl

Idag börjar jag inte förrän 9.15 så idag fick jag sova lika länge som jag brukar, men ändå hinna ut på promenad. Var nära att sova en timme till, MEN - är just nu ute och går så jag tog mig ut! :)
 
Sv: Beach 2014

God morgon du med snusktelefonen:D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är sugen på att boka in en ansiktsbehandling då min hy har blivit tokig:/ kanske springer en kort runda?:)

Hoppas det är roliga saker du ska göra i skolan, så dagen går fort:)
 
Sv: Beach 2014

Och nu kom jag precis på att jag ska till tandläkaren idag så står och sköljer med munskölj och hoppas det gör att tandläkaren inte ser allt godis jag ätit:p
 
Sv: Beach 2014

*KL*

Förkyld sen förra lördagen....tråkigt!!! Låg till och med hemma i feber en dag förra veckan och dagen efter jobbade jag ändå, envis? Jag? Nej :p
Nu sitter det i halsen så jag hostar som en idiot. Tur jag har eget kontor på jobbet så jag ska stänga in mig så de andra slipper höra mig haha.

Springsugen! Men det lär väl få vänta ett tag till. Får nöja mig med promenader och ridning!
 
Sv: Beach 2014

Förkylningen som går nu är envis som satan. Fick lite halsont redan för en vecka sedan och i söndags bröt det ut. Har verkligen varit skitkul att sitta på föreläsningar (totalt 18 timmar måndag till onsdag)...

Inte har jag fått träna heller. Igår kväll kände jag mig lite bättre så hoppet tändes för att köra lite spinning idag men de planerna får jag nog stryka. Har inte varit vaken länge men redan använt ett helt paket näsdukar. Ynk.
 
Sv: Beach 2014

Krya på både dig och till Tassetass! Förkylningar är drygt!

Själv sitter jag här med abstinens som gör mig illamående, kallsvettig och så har jag huvudvärk. Socker är verkligen ett gift! :crazy:
 
Sv: Beach 2014

Känner mig också sjuk :banghead:

Ska ta det lugnt tills jag inte vaknar upp med halsont och hosta... Sen ska det bli träning! :D Matmässigt sådär, kunde vart bättre men kunde vart sämre också. Idag är jag ordentlig iaf :)
 
Sv: Beach 2014

kl

Det är ju ny tråd! :D (bra koll, I know)

Mina mål är:
  • Bli smalare/slankare/fittare
  • Milen under en timma
  • Springa minst tre dagar i veckan varav ett längre pass och ett mer intervallfokuserat pass
  • Gymma minst tre dagar i veckan
  • Försöka ändra mattänket (inte tristessäta...) men inte ha förbud mot något heller
 
Sv: Beach 2014

Knapp

Igår öppnad anmälan till Vansbro.

Idag anmälde jag mig till halvvansbro och vanliga Vansbrosimningen.

Som gammal tävlingssimmerska känner jag mig inte speciellt orolig. Men som Sveriges största badkruka känner jag mig riktigt nervös! :nailbiting:
 
Sv: Beach 2014

Förkylningen som går nu är envis som satan. Fick lite halsont redan för en vecka sedan och i söndags bröt det ut. Har verkligen varit skitkul att sitta på föreläsningar (totalt 18 timmar måndag till onsdag)...

Inte har jag fått träna heller. Igår kväll kände jag mig lite bättre så hoppet tändes för att köra lite spinning idag men de planerna får jag nog stryka. Har inte varit vaken länge men redan använt ett helt paket näsdukar. Ynk.
Urk urk urk vad segt :(. Jag brukar få ca 75% av vinterhalvåret förstört av förkylningar, är alltid stressad, och dessutom infektionskänslig i grunden. Det här året ska jag dock beväpna mig genom att undvika kollektivtrafik i största möjligaste mån + alltid ha handsprit i fickan.

Jag har gått ned i vikt :D! Mitt max i somras var på typ 66,5 och nu väger jag 64,5! Ingen jätteskillnad men vafan, skönt att känna att man inte behöver leva i den här asketismen för att underhålla en mer wantable vikt senare iaf :p. 4,5 kg ca kvar!! Det kan jag klara!
 
Sv: Beach 2014

Du är ju helt galen med din träning, sjukt tuffa pass :o

Tassen, du får ta och krya på dig nu!

Och hej tråden! Idag har jag lite träningsvärk från gårdagens miniträning. Idag är det jobb som vanligt och ikväll mer hemmaträning. Kanske en kort promenad också!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 451
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp