Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Ja, jag kände mig rätt bra faktiskt. :D

Troll: jag tycker att de passen är rätt roliga faktiskt, mer efter än under iof, haha! ;)

Niya, jag förstår. :) men det får väl finnas sådana tillfällen ibland, huvudsaken är ju att man vet varför och jobbar på det vid möjlighet. :)

Somnade när jag la mini vid halv nio, somnade med nöd och näppe om när min partner ls sig vod tio, vaknade ett och kunde inte somna om. :meh: nu ska jag göra ett nytt försök snart, taggar för ben imorgon fm. :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Tre pass - grymt! :D

Sleepan, ah, tack! :D kul med löpning imorgon! :D

Jag är på på en träff! Bor utanför sthlm men kan ta mig till (maffian i :angel: ) uppsala om det kniper. ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Alltså vi måste ju verkligen få till en beachträff, hur länge har vi pratat om det? :p Jag har lättast att ta mig till Uppsala/Stockholm men skulle lätt kunna tänka mig att åka någonstans med tåg, typ Göteborg eller så.
 
Sv: Beach 2014 del II

Men det brukar släppa när du joggat lite? Du behöver ju inte ösa järnet, jogga en runda bara? :)

Kl

Somnade inte om inatt. :meh: blev 4-5 h fram till ett och så någon timme nu på soffan. Känner mig helt ok, så tränar nog ändå. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

KL
Har inte hunnit läsa ikapp allt i tråden, men det känns skönt att veta att ni håller igång fast det är höst och kallt! Jag ser nästan fram emot att komma hem till mitt gym igen och sätta igång att träna... Just nu är jag i Hervey bay och ska ut till Frasier Island imorgon. Jag har gjort en del jobbiga bushwalks genom regnskogen och upp och ner för berg som har gett träningsvärk i benen och flera liter svett i värmen, så jag är inte heelt stilla.
 
Sv: Beach 2014 del II

Tog mig ut och benen kändes helt okej. Dock fick jag håll och orken var absolut inte där...
Medeltempo på 6:03 vilket jag är enormt missnöjd med egentligen, men samtidigt har jag ju inte sprungit ordentligt på evigheter så jag är inte särskilt förvånad. Nu ska jag äta en rejäl kycklingsallad(eller ja, först duscha). GÖTT!

Jobbigt att inte kunna somna ordentligt, men skönt att du fick sova lite på soffan iaf :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Kul att höra från dig, verkar ju som att du får din beskärda del av motion ändå ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Bra jobbat! Inte ska du vara missnöjd med tiden, kommer du bara igång ordentligt igen med löpningen så ska du se att du snart är nere på dina vanliga grymma tider igen! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Idag var det alltså gym med Ninnurur som stod på schemat! Kul att få lite sällskap :)

Benböjen filmades, väldigt intressant att se! Precis som jag har känt av själv så har jag en tendens att falla framåt i uppåtrörelsen i de sista repsen, dvs när jag blir trött. I övrigt tycker jag att det ser helt okej ut, ska bara fortsätta försöka komma ner ordentligt i bottenläget. Tar gärna emot tips från er som är bra på sånt här! :)

Körde ett uppvärmningsset med bara stången (20 kg) och sen 3x10 med 37,5 kg.

Första setet: http://www.youtube.com/watch?v=7q3mrGPNpLs

Andra setet, lite annan vinkel: http://www.youtube.com/watch?v=V4-XaPP3qZc
 
Sv: Beach 2014 del II

Tjatigt att inte kunna somna om! Vad ska du träna idag?

Sleepan: Gött att du tog dig ut iaf:) Och 6-min-tempo är ju inte dåligt!

kl

Haft en riktig friskusdag;) Gick upp vid halv nio, trött! Men för att få ihop dagen visste jag att jag borde träna direkt..:p Så drack en celsius som jag köpte igår (ej provat innan, men "alla" träningsmänniskor dricker ju den;)) och drog till gymet. Tyckte den väckte upp mig ganska bra så fick till ett gött pass på gymet á 55 min bröst, biceps och mage. Drack sedan en proteinshake jag hade packat ner och tog en halvtimmes promenad till min farmor där jag drack kaffe, åt en proteinbar och 1/2 bulle. Tog sedan en halvtimmes promenad hem. Vid detta laget lite lätt illamående av dagens kost (typ koffein, protein och artificiella smakämnen och tillsatser + lite socker...). Lax och ceasarpotatissallad satt precis där den skulle nu:D

Ikväll blir det ut o äta och dricka vin på restaurang för min pojkvän fyller 25:bump: Ska försöka fixa till lite här hemma nu innan han kommer hem från jobbet:)
 
Sv: Beach 2014 del II

Tack för peppen! Ska försöka hålla igång det nu :)

Och vad bra du är! Jag vill också bli en gymråtta! :D

Trollunge: Vilken fin början på dagen! Härligt!
Och mysigt att gå ut och firra pojkvännen! :love:

Och det där med mitt tempo - nej, 6-minuterstempo är ju inte dåligt, men det är inte där jag brukade ligga, så därför känns det lite jobbigt :p
 
Sv: Beach 2014 del II

Bra böj! Fortsätt så :)

KL
Har varit lite off men tränat på som vanligt, med undantag från löpningen som går lite halvdant, dragit ner på sträckan men ska upp till milen igen till helgen är tanken. Styrkelyftandet går bra, bytt upplägg något, får se om jag får resultat där. Nya mål satt ihop med min coach, han satte 105 kg i böj, 65 kg i bänk och 135 kg i mark. Har kollat runt på vikterna som gjorts under året, konkurrensen ökar med tiden. Nytt rekord i min viktklass ligger på 165 kg i marklyft som ett exempel. Fan vad jag ska nöta på :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Nån som har Six Deuce tights? Var det Cili, tro?

Mina är genomskinliga, jag kan inte använda dem när jag ska gymma!!! Har dem endast till löpning numera och det känns jävligt tråkigt...
 
Sv: Beach 2014 del II

+ sleepan och trollet

Ja, lite drygt men jag får skylla mig själv lite, visste att det skulle kunna hända när jag kände att jag höll på att somna igårkväll. Men annars brukar jag få sova till en fyra-fem, det är lite mer överkomligt.

Idag stod ben på schemat, skönt! :)

Sleepan, tiderna förbättras ju fort när du sätter igång, och du var dessutom tung i benen redan innan. Bra jobbat!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 542
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp