Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Tack! Vad drygt att alla stänger är upptagna hela tiden, jobbigt att stå och vänta...
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag skyller på november. Allt är novembers fel.

muppia, jag har inte testat några av dem så jag går helt och hållet på utseende :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha, lite galen kanske, men de gick bara av farten. Det bästa är att jag idag inte har känt mig galet stel eller träningsvärkande, utan rätt ok. Lite mör och sliten såklart, men jag känner mig inte i behov av rullator direkt.
Det var härligt med en omväg till jobbet i morse och mycket trevligt med after work. Ska känna lite på kroppen under dagen imorgon, så kan det nog bli lite träning till kvällen. Snart fredag igen! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

KL

Jag har förresten shoppat träningskort idag! :D Ett årskort på Nordic Wellness för halva priset! :D :D :D
Så nu jävlar! (Jag har ju träningskort nu med, men i Växjö. Måste ju kunna träna i Götet sen med ju, när mitt 10kort på Fysiken är slut! )
 
Sv: Beach 2014 del II

November, november. Jag ljusade upp höstmörkret med att beställa shorts igår. Om 10 dagar åker jag till beachen och jag insåg förra veckan att jag inte har några shorts alls längre, de har nämligen blivit för små. Eftersom jag också insåg att utbudet i butik är väldigt begränsat och mina möjligheter att gå och shoppa också är begränsade beställde jag enbart träningsshorts, eftersom det inte är lika noga med passformen där. Tyvärr hittade jag inga med texten "Squats byggde denna röv", det hade annars varit fint. (eller annan lämplig övning för den delen.... :)) Nu hoppas jag bara att de kommer innan den här helgen, annars får jag helt enkelt gilla läget oavsett om de passar eller inte.
 
Sv: Beach 2014 del II

Visst var det? :D Känns tungt att göra av med så mycket pengar på ett bräde, men det var ju ändå billigt...

Vart ska du åka? :D
 
Sv: Beach 2014 del II

*kl*
Jag är verkligen mentalt väck just nu. Och då vill jag bara äta äta äta :( Bläääää!!

Har iaf lyxat med lite glögg ikväll.
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag tycker du är fantastiskt strong som har orkar köra så hårt så länge som du gjort! Hatten av.

Själv hann jag inte riktigt träna igår, men kom ut idag och sprang på bra i början, hade någon km som gick på 5:12 men sen blev min mage arg på den nutri-bar jag ätit två timmar tidigare, så jag fick avbryta min 11 km-runda innan 3,5 km. Jag tycker det är så segt att ha olika energinivåer under dagen, är svintrött och svinhungrig när skolan slutar 1630 och måste nästan få i mig något för att palla träna, men bör då helst vänta 3-4 h för att inte riskera att få ont eller avbryta. Aja, nu vet jag iaf att nutrilett bar och jag inte går ihop :)! Får fortsätta överexponera smaklökarna för äpple och banan vilka är mina vanliga mellanmål så well lösningen är nära.

Sov så sött alla!
 
Sv: Beach 2014 del II

kl

Hallå tråden, long time no see...
Men nu ska det bli skärpning på det hade jag tänkt :)

Jag har en fråga till Uppsalagänget som tränar på fitness 24/7. Jag har hört från några (aldrig i förstahand dock utan bara en "kompis kompis") att gymmet ska vara lite skabbigt och att det ska vara obehagligt som tjej att träna där på kvällen. Är det något som ni har märkt av? För iaf jag har fått uppfattningen av att ni verkar nöjda med gymmet?

Jag funderar nämligen på om jag ska knalla förbi där imorgon och skaffa mig ett gymkort men tänkte att jag skulle höra med er först :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag håller verkligen med! :D Det finns inget som gör en så pepp som att gå in och läsa här om hur duktiga alla är! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Det där med genomskinliga tights är ett gissel, förstår liksom inte hur tillverkarna tänker?

Inte jag heller!
Jag har valt att ta tjockare tyg i kommande kollektioner, förstår inte varför inte alla gör det? (eller ja, det blir ju dyrare...)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag har en fråga till Uppsalagänget som tränar på fitness 24/7. Jag har hört från några (aldrig i förstahand dock utan bara en "kompis kompis") att gymmet ska vara lite skabbigt och att det ska vara obehagligt som tjej att träna där på kvällen. Är det något som ni har märkt av? För iaf jag har fått uppfattningen av att ni verkar nöjda med gymmet?

Jag funderar nämligen på om jag ska knalla förbi där imorgon och skaffa mig ett gymkort men tänkte att jag skulle höra med er först :)

Det är inget jag upplevt. Tycker att det är väldigt fräscht och snyggt!
Jag har varit där sena kvällar (och nätter) hur många gånger som helst, både i sällskap och ensam. Har aldrig tyckt att det känts obehagligt på minsta lilla sätt.
Jag trivs hur bra som helst där!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag har inte upplevt något sådant, visserligen har jag aldrig varit där på kvällen men rent allmänt känner jag mig trygg. :) Sen är det helt okej fräscht tycker jag, alltså absolut inget skabbigt men heller inte glänsande maskiner och all den nyaste utrustningen :p Men för 169 kronor i månaden finns det ingenting att klaga på!

Du kan ju provträna en gång innan? :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Tentaskrivning idag :nailbiting: Måste försöka ta en promenad sen i eftermiddag, tar bilen till skolan idag (tack sambon, hade behövt gå 05:45 annars...).

Gör också ett nytt försök på att äta vettigt :p Laddar upp för tentan med overnight oats :d
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag instämmer med cili och zass! :) Har aldrig känt nåt obehag alls utan det är överlag glada och peppande miner från medtränarna.

*kl*
Får se hur dagen blir idag. Regn igen och dottern är på gränsen till förkylning... Hon får gå till dagis ändå och jag åker nog till stallet och tvingar ut hästen och mig på en tur, men när jag hämtat på dagis får vi nog hålla oss inne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 542
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp