Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Dagens grit var dödstung. Kräkvarning flera gånger. Känns riktigt bra nu dock. :D

Gjorde en blomkålssoppa, tyvärr lite för mycket vitlök i, annars ok. Tror det var någon i tråden som fick mig sugen, tack! :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Bra jobbat att ta dig igenom det! Och gott med blomkålssoppa :)

KL

Världens träningsvärk i vaderna efter punch outen! Alltså lilla stapplingen ur sängen imorse, verkligen hemskt. Nåväl det tar sig väl!

Igår var det ben, idag vila och imorgon blir det spinning på morgonen! Ska försöka gå upp lite tidigare och äta frukost så jag slipper må så illa efter spinningen som jag alltid gör om jag inte ätit något innan.
 
Sv: Beach 2014 del II

Kl

Fortfarande sjuk, ont i halsen, snorig och huvudvärk. Kill me now! Idag när jag kom hem från jobbet så hade jag sånt sug efter att springa och så är jag sjuk? Fucking fuck!
 
Sv: Beach 2014 del II

Trist med sjukdom:(

snow: Nästa gång tar du 100 kg! Grymt!

Mammas: Uschusch. Grit alltså, de är inte på skoj de passen:p

Zassoo: Men det låter väl nice att släppa lite på matkraven i höst/vinter. Satsa på att bulka och bygga muskler i vinter så blir det ju asgrymt till våren sen om du taggar till med maten igen:)

kl

Gym enligt plan idag med sambo. Ben, rygg, axlar och triceps. Helt slut i kroppen efteråt. Visst körde vi på ordentligt men är nog bara trött idag med tror jag. Ledig imorgon iaf!


Gjorde ceasarpotatissallad med lax till kvällsmat; supergott!
 
Sv: Beach 2014 del II

Ptja, det blev visst lite mkt med tv, micro, diskmaskin och lampor igång samtidigt :D Har bara ett jordat uttag i lägenheten och det är bara en 10A säkring på det så man får tänka sig för så att det inte överanvänds. Idag tänkte jag visst inte :angel:
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha men åh vad najs det låter ändå att ta ut sig så :D

Wys, hehe den där stelopererade känslan när man ska ta sig ur sängen :D Förstår att du behöver frukost innan spinning, jag skulle nog inte klara det utan mat i magen.

Emtherlia, dumma sjukdom! Men ta det lugnt och vila, ge kroppen hellre en dag extra även om du känner dig bättre snart. Hoppas du kryar på dig :)

Trollunge, ja så får det bli! Alltid lättare att sköta maten bättre på vår och sommar också :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Fallit ur tråden bara eller träningen också? Bra initiativ med utmaningen! :)

Eh :o jag har i alla fall tränat mer än jag skrivit i tråden :idea:

Jag har ju börjat plugga igen i höst, och det tog lite mer energi än väntat. Alltså jag har ju varit sjukskriven och min hjärna har varit väldigt seg att sparka igång!
 
Sv: Beach 2014 del II

Min har ju förvandlats till ett fluff. Måste nästan ta kort på fluffet så att ni får se. Han är 23 men pälsen är som på ett 4-månaders föl :D

Allvarligt så tycker jag att det borde gå att ordna. Hyra nån kursgård eller så nån helg kan ju inte vara omöjligt. Matlagning finns det alltid folk som gillar (läs; Ninnurur :D) och aktiviteter lär ju inte vara svårt att hitta på för det här gänget ;)

Ja! Jag vill se kort på din fluffhäst! :D

Och en sån där träff låter som en askul idé!
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag var också sugen på blomkålssoppa igår. Det får nog bli det nästa vecka.

Kl
Vet ni hur roligt det är att träna just nu? Har grymt mycket motivation just nu, vill gå på alla alla pass som finns. Så igår gick jag på två halvtimmespass, core och bosu. Det första sved fint i magen, det andra var galet jobbigt, men kul. Korta intervaller passar mig rätt bra, 45 sekunder låter ju inte så länge, det borde jag klara så det är bara att köra järnet. Sen såg jag ut typ såhär: :wtf: :D

Idag blev det visst tre pass, så ja... jag har hängt på gymmet i tre timmar. Nu är jag lagom mör. Men jag gillar faktiskt kombinationen av pass på tisdagar, först funktionellt med fokus på styrka, men inte jättemycket puls. Jag håller nog igen lite, eftersom jag ska vidare på fler pass sen. Sen bodycombat - fullt ös hela vägen och skönt att vara ordentligt uppvärmd - sparkarna sitter så mycket bättre då. Slutligen bodybalance - stretch och nedvarvning och gott. :)

Även om det är ett av mina favoritpass imorgon, så ska jag nog hoppa över det och gå en promenad på morgonen och på after work på kvällen. Tror kroppen behöver lite vila nu.... :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Ja! Beachträff skulle vara jättekul! Tänk att få prata träning och sånt med andra som också är intresserade (nördiga?). :p Mina kompisar är inte lika peppade som jag på att träna, även om en av dem faktiskt skaffat gymkort nu.

Och nu bor jag ju i Sverige på heltid, så jag kan närsomhelst. Typ. :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Haha, shit, tre pass på rad? Sjukt:D

kl

Ang träff: det hade varit SVINKUL. Synd att Sverige är så längt.. Blir ju jobbigt om man ska ta sig för långt! Vart bor de flesta?
 
Sv: Beach 2014 del II

Det var nog jag, för jag åt blomkålssoppa igår :D :d

Grymt jobbat med passet. Det låter svinigt! :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Min kropp är trött nu. Inte rört mig på tre veckor typ så ridningen igår och sen Body pump idag känns nu kan jag säga :p

Imorgon blir det troligtvis löpning, vilket var alldeles för länge sen! :D
 
Sv: Beach 2014 del II

Idag var han tyvärr alldeles för blöt, får hoppas på bättre tur på torsdag :)

+ Praeterea & Trollunge
Ingen aning om var de flesta bor. Eller, jag har en känsla av att det är västkusten och mälardalen? Vi får väl börja planera i tid, dvs folk kan väl redan nu komma med förslag om var/när/hur? :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag säger ju det, Mälardalen och Västkusten :) Sen har vi ju nån norrlänning och så också ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 542
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp