Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Promenerade ihop 6,25 km på 1h 10 min. :) Bra tempo med tanke på att jag stannade och fotade en del! Sen pausade vi vid sjön och vovvan fick busa i vattnet. :) Lyckades även gå förbi en kontroll från Hitta Ut som jag inte hade sedan tidigare... kanske dags att fylla i de 12-13 st jag har och kanske vinna något. :D Underbar promenad med alla möjliga slags underlag, fina vyer och härlig skog.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har varit ute och letat svamp med mamma idag :) utan resultat dock. Ingen träning i helgen, får sr om jag orkar/hinner ut ikväll efter jobbet.

Är det någon utmaning för september skapad än?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul, jag är lite sugen på att börja orientera faktiskt.

Lindgren: bra jobbat med både vikt och löpning!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Hoppar in här igen för å förhoppningsvis bli lite peppad till massa träning i höst och vinter!! Ni är så himla duktiga allihop! :)
Får vem som helst vara med i endomono-utmaningen? Känns som att det kan vara en bra pepp för att ta sig ut i löparspåret. :P
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tassen, härligt att du klarade målet! :bump:

Chili, låter som en jättehärlig promenad :)

Jenka, det är kul! I stockholmsområdet finns det hur många klubbar som helst, bara att kontakta en om du är sugen på att testa :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra tips med att ha med sig stavar ut fast jag tycker att det var rätt knepigt dem gångerna jag har testat att gå med det.:(
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Lite sammanfattning av augusti månad. Mina målsättningar:

- Löpning + promenader 100 km - klarat med råge :D 201 km blev det.
- Löpning 2-3 ggr per vecka - klarat
- Styrketräna hemma 2 ggr per vecka - inte klarat, motivationen höll inte.
- Gå ner 1 kg - klarat!

Övrig statistik på min träning:

- Promenerat 129 km
- Sprungit 72 km
- Loggad tid för fysisk aktivitet: 36 timmar 40 minuter :)

Mål för september:

- Löpning + promenader 100 km
- Springa 2 ggr per vecka
- Styrketräna på gymmet 2 ggr per vecka
- Nå målvikten 65,0 kg
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det är skitsvårt i början, jag stannade var tionde meter och började om för att jag tappat takten :D Men efter ett par, tre ggr så sitter det och nu går det av bara farten! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Oh jag vill också sammanfatta månad! Bra gjort förresten, massor med timmar och långa sträckor! Nu ska du bara med till gymmet också :D

Min augusti:
Köpt årskort på gymmet
16:50 loggade timmar i endomondo
40 km har jag förflyttat mig
Satt mina första 1 och 2 km löpning i sträck, för att dagen efter klämma till med 5 km
Mest tid har jag lagt på gymmet, där det blev totalt 11 pass. Bäst var förra veckan med fyra pass.

Tänker inte sätta upp några mål för september. Vill inte känna någon träningspress. Däremot så är planen att genomföra minst två gympass per vecka.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Så, nu har jag börjat September med 5 km powerwalk iaf. Målet denna månaden är att gå ner semesterkilona samt att springa eller gå VARJE dag. Kommer inte bli vansinnig på mig om jag inte gör det, för någon gång kanske det helt enkelt inte funkar - men ja, det är mitt mål iaf.

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng då jag inte la mig förrän 3.30 inatt, och vaknade vid 10 igen. Så jag är lite sliten :p
Ska försöka komma ut och gå imorn innan skolan börjar kl 8. Dax för terminens första övningar. Pust...
 
Sv: Beach 2013 del XI

+ zassoo
tack för välkomnandet! :D
Har gått med i utmaningen på endomondo nu. Så ska vi se om det blir nån ordning på det här med löpningen! :)
Idag har jag iallafall sjuk träningsvärk i benen efter ett benpass på gymmet igår. :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp