Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har det men tycker att det är skönt att springa utan ibland. Dessutom, när jag springer med musik, så gillar jag inte hög musik. Ensam i världen om det tror jag. ;)

Zass, ja det är snarast det jag blir förbannad på, att det så tydligt beskär utrymmet, även om en inte låter det påverka i praktiken så blir det ändå mentalt att en är medveten liksom.

Wys, åh, blev det Umeå?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fyfaan vad tröttsamt och obehagligt. Det har inte hänt mig ännu (japp jag skriver ännu för det känns som en tidsfråga:()

Dock är det många bilar med killar som tutar och sen vrålglor genom rutan, seriöst det är inte en komplimang!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har gjort något med ankeln. Igår kände jag att det gjorde ont om jag vred på foten och den inte var helt rak och nu när jag vaknade i morse och tog mig ur sängen var jag tvungen att hålla i mig för det kändes obalanserat och gjorde ont:( allra mest på höger fot, på utsidan men även lite på vänster fot:/

Kan det vara en stukning? Isf vad gör man? Åh fyfaan vad tråkigt!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag springer i skogen utom typ hundra meter, så bilar slipper jag. Annat än joggare och hundrastare slipper jag för det mesta också för den delen. :)

Förresten, någon här som har koll på Aquathlon? Springa och simma i flera "varv", verkar hur tufft som helst!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh, fy! Jag har ingen koll faktiskt, du har inte vrickat till dem igår eller så? Hoppas att det inte är någon överansträngning eller så. :(
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har inte en aning om vad jag kan har gjort. Nu när jag varit upp och gått känns det bättre men att röra den i sidleds vill jag inte för det gör ont:/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fy. :( hoppas att det inte är något allvarligt, och att du blir bra snart! :)

Kl

Jag kan gå hyfsat idag, men att sätta mig på toaletten var rena döden, haha. :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha härligt! Min träningsvärk har nästan lagt sig helt men den kommer väl tillbaka på fredag, efter ridningen:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Eller hur. Idag sa jag köra axlar, så det kommer väl inte att vara bättre imorgon hoppas jag. ;)
Jag skulle inte kunna gå alls efter ridning! ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, i morgon kommer du inte kunna kunna lyfta på armarna alls:p

kl

Kollade precis in resultatet från loppet, 33:11 gick jag in på och sträckan var på 5,7 km. Plats 148 av damerna, inte så illa pinkat:) Totalt sprang 848 st män och kvinnor!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Helgen har varit katastrof matmässigt. Eller ja egentligen inte, men ätit för mycket plus glass igår kväll på jobbet. Söndagseftermiddagar på jobbet är vidrigt. Sötsugen och hungrig till tusen. Men ja, inte värsta sorten.

Gick ner 0.8kg förra veckan så det är jag nöjd med. På lördag är det ju tjejmilen, känner mig inte alls taggad, men det kanske kommer.

På fredag ska jag träffa min nya schema så snart kanske jag vet hur länge till jag jobbar kvar tills jag byter arbetsplats. Spännande!

Vilka här ska springa tjejmilen? (kommer ju inte ihåg)

Ska snart till gymmet med.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nä jag hoppas inte det, ska försöka linda in den och stabilisera upp den så kanske den mår bättre:) När jag suttit stilla och ska resa mig går det sådär men när jag sedan gått ett tag så känns det inte så mycket.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Alltså jag förstår mig inte på mina armmuskler just nu. I början på gymmet fick jag alltid träningsvärk när jag kört armar. Nu, tre veckor senare, får jag aldrig det. Jag har höjt vikterna, jag kör armmaskinerna runt, runt, runt så jag knappt orkar lyfta armarna för att dra passerkortet när jag ska ut. Men ändå känns det _ingenting_ dagen efter. Vad gör man då? Alltså jag förstår ju att det ändå ger något, eftersom jag tar i tills musklerna inte orkar mer = dom kommer adaptera och bli större/startkare. Men var är min träningsvärksgräns?

Synd att jag inte tagit någon "spänner armen i spegeln"-bild förut, för jag tycker mig se en skillnad. Tog en sån igår i alla fall, så jag kan jämföra med kommande framsteg (och välkomnar härmed mig själv till klubben "vi som inte kan stå framför en spegel utan att leta träningsframsteg") :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Välkommen med i klubben:p

Jag vet inte riktigt det där med träningsvärk men tror att det är så att om du tränar muskeln på samma sätt (oavsett vikt) så får du inte träningsvärk för muskeln har vant sig. Prova en annan övning? Man ska ju variera mycket just för att musklerna inte ska vänja sig.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Lika som mig då ;) Vilken startgrupp har du? Hur tänkte du åka? Vi åker bil Öregrund-Uppsala-Sthlm. Just nu är vi bara två i bilen så vi får plats med fler. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Har startgrupp 11! Så start 14:20 tror jag. Jag hade tänkt åka buss, men åker hemskt gärna med er om jag får! Alunda är ju bara på vägen :) Betalar givetvis bensinpengar!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Du grejar tjejmilen! :)

Jag ska springa delar av Lidingöloppet. De arrangerar provlopp för alla som är anmälda så ska springa 16 km av banan då :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp