Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat Zarro, nu knep du femteplatsen ;) Det blir en utmaning i september också men så långt har vi inte hunnit än.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag stavgångar, då får man ju med armar/överkropp lite iaf :)

LV - Du är grym!! :)

*kl*
Idag är det höst här i Uppsala, och cili och jag ska på marknad. Känns som att gummistövlar är ett bra alternativ! Jag var på samma marknad förra året och då regnade det verkligen vilket gjorde marken till ren lervälling! Vagnen fick spolas i spolspiltan efteråt. Vi hoppas ju på lite bättre underlag idag men det känns ändå bra att vara förberedd.

Endomondo får vara igång hela svängen ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

21, 5 mil har jag gått/sprungit i augusti, så jäkla gutt att jag vann utmaningen med! :) riktigt bra jobbat zasso, du höll mig på tårna:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad duktig du är:) klappa dig själv på axeln!

Tass: åh vad jobbigt det låter! Hoppas den försvinner snabbt!

Queen: jag vill med ha vår, här börjar det bli kallt och höstigt:/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Detsamma! 20,1 mil blev det för mig, riktigt nöjd! Men i september blir det bra mycket lugnare känner jag :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud vad hurtiga ni är! Snacka om att priser pushade utmaningen :)

Tassen: Vad tråkigt att du blev sjuk ändå :( Krya på dig!

Emth: Kul att du genomförde loppet och inte sprang vilse :D

LV: Du är galen :eek: Men bra jobbat!!

KL

Jag är sugen på en långpromenad idag tror jag. Igår gick jag 3,5 km i skogen och det kändes så himla skönt. Inget som gjorde ont och det var inte för jobbigt. Idag ska jag bara packa in grejer i bilen inför morgondagen. Är lite nervös inför hur jobbet ska bli, så det känns ganska passande att sticka ut på en långrunda med hunden när jag ändå bara är ensam hemma.

Enda problemet är ju vart man ska gå?? :p Orkar jag gå så långt som 8 km? I så fall har jag en bra runda jag inte gått (ridit) på länge. Och att jag vill se lite svenska lagryttare från EM först!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Klart du orkar gå 8 km:) det är jag säker på!

Tänkte jag ska kolla på hoppningen jag med, får se vad jag orkar idag. Grym träningsvärk i innerlåren och ryggen:wtf:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nu blev det ju paus i hoppningen så ingen bättre tidpunkt än nu! Blir jag trött så får jag väl säga "Dra!" och hoppas hunden förstår :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jo det har hållt på sen 11 på svtplay :) Men inga svenska lagryttare har hoppat och de individuella minns jag inte riktigt hur det gick för... 13.30 står det att sändningen fortsätter. :)

Mina skor var blöta från igår... :cautious: Måste impregnera dem märker jag!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Albury, Australien :)
Men bara för några månader till. Har två månader kvar att plugga, sen blir det resa runt lite här och nya zeeland, så kommer jag hem till Sverige lagom till jul!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Meh, fick göra en ny användare, vet inte hur men endomondo hade visst en gammal mail registrerad som jag inte vet lösenordet till, så kunde inte bekräfta att gå med i nya utmaningen. Heter samma som förut iaf :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag gick också med i utmaningen!! Känns lite jobbigt att få km-tider in my face men skit samma. Litar ni på endomondos kaloriuppskattningar? Tycker de känns lite som glädjekalkyler men what do i know
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del XI

Jag litar inte på dom alls. Distansmätaren är inte heller helt 100, ger olika resultat trots att jag springer exakt samma runda. För mig har det visat 0,16-0,43km för mycket. Är kanske inte hela världen men :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

De flesta appar, tabeller, klockor och maskiner ger lite glädjekalkyler enligt min inte helt ringa erfarenhet.

*kl*

Hade ju en väldigt lugn vecka förra veckan och denna vecka blev träningen inte heller som jag tänkt, men jag nådde ändå målet för hela månaden med över 31 träningstimmar. Whop whop!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp