Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Guess what?

JAG ÄR NERE UNDER 80!!!!!! Vägde precis in mig på 79,9kg, EFTER att ha ätit frukost. Och trots att jag åt godis igår. Girl is happy! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Medeldistans idag, i skog denna gång ;) Svår terräng, otydliga stigar och sådär. Jag är ju en ytterst sporadisk orienterare och valde således en lätt bana, på samma nivå som tolvåringarna :D

Det gick rätt bra förutom en gigantisk bom på en kontroll där jag fick totalt hjärnsläpp och kollade fel på kartan. Tappade rätt många minuter där. Men totalt sett är jag nöjd!

Regnade en del också men det var inte så farligt. Har varit kul de här två dagarna! Nu ska jag ta det rätt lugnt i veckan som uppladdning för Tjejmilen. :)

4D7CA3C6-DDC9-42B1-AFB1-5CEF2C6EBDD0-2449-0000027CF4074900_zpsc4d98316.jpg


13262436-4DCC-4978-A2E7-4999F2264009-2449-0000027D1318C68E_zpsc280c13b.jpg
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud vad roligt! Orientering är kul :)

Jag satte nyss mina skor i stöveltorken, de var inte torra sen igår... :cautious: Tänkte ta mig ut en liten runda med hunden! Annars är det packning på schemat idag, har fått ihop rätt mycket. Kollar på fälttävlans-EM också såklart, och fick reda på att projektet jag jobbade på i sommar har fått massor av publicitet nu i svensk media! Sååå roligt!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det ser så sjukt kul ut, jag skulle vilja våga orientera:)

kl

Jag är så jäkla nervös inför nattloppet ikväll att det är löjligt. Första loppet jag är med på så jag har aldrig gjort detta tidigare, detta är mina tankar:
- Jag kommer inte hitta rätta väg
- Jag kommer komma sist
- Jag kommer springa åt fel håll
- Jag kommer bli kissignödig eftersom jag är så nervös

Låter väl positivt?:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och just det, igår var det ett mördarpass i dressyr så jag har träningsvärk i innelåren och ryggen, går som en kossa:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Äsch det kommer gå fint!
Skicka över din adress förresten, din pallplats känns väldigt ohotad :p

Zass kan få sitt pris på gymmet nån dag i veckan?

Ni övriga som hamnar på topp 5 i utmaningen: skicka adresser! ni ska ha pris!
 
Sv: Beach 2013 del XI

+Chili, det ÄR kul! :)

Emtherlia, lugn nu ;) Gå på toa innan, och sen kommer det finnas funktionärer på banan som ser till att ingen springer fel. :)

cili, blir bra det! Kul med pris :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Lånar min egen knapp.

Jag hade tänkt jogga en liten runda ikväll men nu visade det sig att jag blir medbjuden på restaurang istället så det får helt enkelt bli en vilodag idag :)

Queen har ju dessutom kämpat på ordentligt i utmaningen så det känns inte som att jag kommer kunna kämpa ikapp och komma om såhär i slutspurten :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Vad är det här?! har vi en time traveller här i tråden?! (jag censurerade namnet och ersatte med bukenicket)

Ska3080rmavbild2013-08-31kl155115_edited-1.jpg
 
Sv: Beach 2013 del XI

:rofl: antagligen! För att jag misslyckas med att räkna nuvarande tid minus 1, 5 h känns väl otroligt? :angel: ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad kul med orientering och vad roligt att det gick bra :) Har du hållit på mycket med det innan?

Jag höll på ganska mycket när jag var 14-19 ungefär, därefter har det varit ganska sporadiskt. Men det är kul när man väl kommer iväg på en tävling! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Köttat sönder mina armar på hemmaplan. Kan säga att X antal blodådror blev väl synliga över bröstkorgen och överarmarna :p Jag är helt blårandig nu :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp