Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Snygga kläder, och roligt med nya kläder! :)

Jag kom faktiskt ut på en liten promenad idag! Målade klart gaveln på huset, gick till och från huset (bara 800 meter :p), har städat och pysslat hemma samt gått en promenad med hunden på 2,7 km i skogen. :) Fick med mig lite svamp och blåbär hem också.

Vill också påpeka att jag är hemskt nöjd med att jag tog mig ut på min promenad, då det är förbannat mycket älgflugor i skogen just nu! Fyyy fan vilka vidra små djur... Blev attackerad igår så jag höll på att få krupp, idag hann väl bara två landa på mig... Huuuuu! :yuck:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Skönt att det känns bättre! :)

KL

Mitt knä är bättre, så jag tränar på försiktigt. Idag var det ett ridpass på schemat. Det gick skitdåligt i början, lite bättre på slutet. Får se hur det fortsätter!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Heja, bra dag! Var det idag ni skulle köra med PT? Utvärdering efteråt, tack! :D

(inlägg 15 000, vad jag babblar :p)

Det var ju gratis prova på idag och när vi kom så var de upptagna med andra, och när de väl var lediga hade vi tränat tillräckligt och var för trötta :D Så det fick vara idag, det kommer nog fler gånger!

*kl*
Men det blev iaf 50 min på gymmet, det kändes lagom som kombination till dagens dressyrpass. Sen gymmade jag lite till hemma i form av att knuffa mammas bil som inte vill starta ;) Drog henne till verkstan och fick skjuts hem. Imorgon får hon köra upp med min cykel så att jag är lite mobil ;) Men det blir ända träningen imorgon, lite cykling. Ska ha terminens första föräldratjänst på dagis på em också, dvs vara fröken i ett par timmar när personalen har planeringstid. Det brukar bli lite motion då också :)


Om nån Uppsala-bo vill hänga på cili och mig på gymmet så ska vi dit på torsdag nästa gång. Dagtid (jag hämtar på dagis senast 14). Ska vi ha nån utan kort med så är det ju först kl 12 som gäller, annars funkar det tidigare för mig också :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

knapp

Vilken jäkla dag! Toppen nöjd.
Bestämde mig idag för att gå min 8 km runda i rask takt. Men när jag kom in till byhålan kom jag på att snuset var slut så fortsatte in i hålan och som nyinflyttad hittar man inte så bra :p så snirklade omkring i Mjölby i en halv evighet. Var ute och gick i totalt 2 timmar och 10 min enligt Runkeeper och landade på 15,25 km med en snitthastighet på 8,33 min per km. Och med jobb på det slutade denna dag med 28,4 km :banana:

Och hela hälarna fulla med blåsor som en biverkning, måste ha nya skor.

Skött kosten har jag gjort med.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl*
Jag går i mina löparskor.Fast det är bara för att jag måste skaffa inlägg till alla andra skor.Har ju problem med mitt höger knä & det kommer nog från att jag går väldigt snett med höger fot.
Idag hade jag träningsvärk så blev ingen promenad.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Knapp

Vad har ni för promenadskor? Är ni nöjda?
Jag har ett par reebok easytone men funkar inte riktigt på mina fötter.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fast att gå i tygskor skulle jag inte rekommendera någon faktiskt. Hellre ett par uppbyggda och stabila skor med dämpning, annars hade mina fötter avlidit iaf. Converse är det värsta som finns för mina fötter.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Idag har jag träningsvärk! :) Inte sådär förjävlig utan bara lite lagom, det känns att jag gjort något. Vilket är jättebra för jag har knappt känt nåt dagen efter gym så jag började tro att jag tog i för lite :D Men det här är alldeles lagom och bra!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nej, gå i converse tänker jag inte göra. Ska kolla hur mina gamla löparskor ser ut, de borde inte vara så hemskt utslitna (sprang inte så mycket då :angel:) så de borde funka. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag är jag LEDIG! Riktigt ledig, det är ju sällan man är det när man pluggar :p Vaknade 09:00 men hade ändå sovit 10 timmar, underbart! Idag har jag absolut ingenting planerat, förutom att måla lite fönster. Någon promenad ska jag få till också är tanken. :)

Förresten, Chili! Jag gjorde en smoothie nyss på mango, banan, kokosmjölk och så hade jag i en skvätt citron. Supergott! :d Hade ingen apelsinjuice hemma ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det lät verkligen mumsigt!

Här blev det frukost på yoghurt, lite musli, banan, aprikos och färska blåbär, samt två mackor! Dags att packa matsäcken och gå till torpet. ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Knapp

Vad har ni för promenadskor? Är ni nöjda?
Jag har ett par reebok easytone men funkar inte riktigt på mina fötter.

Två par easytone, varav ena paret inte sitter lika bra som det andra (liksom slår i fotknölen på ena foten, jätteirriterande!).
Ett par timberland med goretex. Håller på att gå in dom nu, dom blir bättre och bättre!
Och ett par oerhört slitna adidas, också med goretex. Dom borde jag egentligen kasta, men jag kan inte riktigt skiljas från dom ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud sicka snygga kläder hörru! Du ser grymt hurtig ut (och fan vad smal du blivit!!!)!

Härligt med ledig dag också :) Jag har massa saker jag måste fixa och dona med innan flytten men jag ska försöka njuta av mina sista dagar i riktig frihet på nästan 6 år :eek:

OCH! Kära beachisar. Idag ska jag gå till gymet och träna överkropp. Imorgon ska jag springa 5 km (förvarnat arbetskompisarna om att de ska vara redo för HLR) och sen på fredag blir det ben.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack! :) Jag har fått så många fina kommentarer den senaste veckan så jag är alldeles överväldigad, jag tror inte jag fattar själv vilken skillnad det är. Hemmablind deluxe!

Låter som en toppen träningsplan! Och ja, de närmaste åren blir det tufft men du verkar så otroligt motiverad så jag tror det kommer gå utmärkt :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp