Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Angående promenadskor så vill jag aldrig skiljas från mina Salmon xa pro, de är det bästa jag har! Dessutom vattentäta och så sanslöst värda sitt pris. Har nog tjatat om dem mycket vid det här laget men det är de värda. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

haha vet inte ;) visst har rumpan blivit med booty men tror inte det beror på skorna direkt haha. Går fruktansvärt mycket på jobbet i gummistövlar :angel:
Måste ju få upp ett flås och jag är sån där som alltid längtar hem, går man fortare kommer man hem fortare haha.

Knapp
Träningsvärk idag i baksida lår och rumpan men lagom mycket så gav mig ut med cykeln 8 km. Trött i kroppen var jag hela rundan och var rätt "besviken" när jag kom hem, tyckte inte alls att det gick nå vidare. Men enligt runkeeper var jag snabbare än sist jag cyklade den rundan. Hade ett snitt på 22,18 km/h och förutom uppvärmningskilometern så hade jag inget snitt under 21 km/h.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Knapp

Vad har ni för promenadskor? Är ni nöjda?
Jag har ett par reebok easytone men funkar inte riktigt på mina fötter.

Har också ett par easytone som jag köpte på rea för lääänge sen. Hade tänkt köpa nya men kom på att jag hade dessa som bara låg och samlade damm, så får slita på dessa först. Tycker faktiskt att dom är rätt sköna, men fula som jag vet inte vad.


kl
Har träningsabstinens! :( :arghh:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag tycker dom är rätt snygga :p nu är mina visserligen helsvarta. Men de kommer aldrig hålla för mig, äter skorna inifrån med mina stortår.

Chili: Är de inte tunga? Jag vill ha så lätta promenadskor som möjligt. Men dom kanske är det? Har bara fått för mig att salmon gör typ vandringsskor?
 
Sv: Beach 2013 del XI

halvt kl

Ang skor att gå i; jag köpte ett par löparskor bara att ha till promenader, ett par asics som är riktigt sköna. De är ju inte direkt utslitna heller för jag är ju inte så värst förtjust i promenader...:p Börjar bli sugen på nya löparskor dock!

kl

Bytte Functional Moves mot Step istället så ska sticka dit om 5 min typ. Var sugen på nåt... peppigt typ. Första gången jag kör Step sedan jag bytte gym så det kan ju bli intressant!
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

2 promenader á drygt 3 km idag, lugnt och skönt tempo. Tänkte ta det lite lugnt inför fredagens och lördagens orienteringstävling. Ska bli kul, ska köra lätta klasser bara för skojs skull. Sprint på fredag och medeldistans på lördag!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det låter som en bra plan, jag ska promenera lite idag och imorgon ska jag bara spring 3 km för att vila lite inför nattloppet på lördag. Hur långa är orienteringssträckorna du ska springa?:)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja just det, kul med loppet på lördag :)

Har inte riktigt bestämt vilka klasser jag ska starta (i öppen klass så kan man anmäla direkt på tävlingsdagen), men jag tror det blir 2 km på fredag och 3 km på lördag. Banlängderna är dock beräknade på kortast möjliga löpväg, springer man fel som jag *hrrrrrmmm* gör ganska ofta så kan det bli längre :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nej de är förvånansvärt lätta :) det är inga kängor utan ser ut som grova gympaskor. Jag har problem med knäna och hade inte kunnat ha dem hela dagarna på jobbet om de var tunga; jag går tex inte längre än jag absolut måste i gummistövlar för det är för tungt och klumpigt.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Ledig dag även för mig idag. Gick dock upp rätt tidigt ändå för jag och en klasskompis roade oss med att gå på rättegång.
Nu har jag precis träna Cx och ska duscha och sen sticka iväg på lite jobb på det stället jag inte trivs så det ska bli sådär kul... Dock sista månaden nu. Från och med oktober ska jag inte vara där mer. Fick dock lov att tacka ja till jobb imorn natt, trots att jag inte var alls sugen. Dock erbjöd de mig 400 extra för de 4 timmarna, så tja, då kunde jag inte riktigt säga nej... :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Blä! Gick 8,4 km och det var så segt. Åt pasta och godis innan så magen var uppsvullen till max och jag mådde inget vidare. Varför kan jag inte låta bli pasta, pasta är seriöst djävulen!!!:rage::arghh:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Pasta är inte djävulen ;) Däremot är det nog bra att inte ta för mycket av det. Jag skulle också tycka det var assegt att gå sådär långt direkt efter middagen :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Själv har jag också ätit pasta, spaghetti med köttfärssås och det var SÅ gott! :d Första "riktiga" målet mat idag, har mest ätit en massa mellanmål. Typ smoothie, kvarg med bär, frukt, knäckemacka med leverpastej. Så middagen var efterlängtad :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Äta mycket innan promenad/all slags träning är Big No No för mig! Jag får verkligen superlätt håll, så om jag ätit två mackor och sen går ut och går raskt får jag håll pronto. :p Plus att det gör ont i magen och blir spänt.

Nöjd med middagen idag, eller maten överlag! Bakade väääärldens godaste blåbärskaka igår men har bara tagit en bit idag. Middag blev omelett på två ägg, ltie matlagningsgrädde, lite ost och paprika. Det var dock lite för lite då jag var vrålhungrig, så jag tog även en smoothie på två bananer, mjölk, yoghurt och en skvätt juice. Har av någon anledning mängder med bananer hemma så det blev totalt tre stycken idag.
Helt jävla slut efter dagens målning. Lyssnade på musik och allt gick av bara farten, hann med ganska mycket!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det är bara sockerkaka med blåbär i, och lite muscavadosocker uppepå. :D Vet ej om det bara var sockret eller om jag slängde ner lite magi i kakan också... fasen den godaste sockerkaka jag lyckats med, och jag har gjort många. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Verkligen. Rätt okej idag dock. Så, jag ska nog överleva natten imorn med. :)

Gud vad gott det lät med spaghetti och köttfärssås! Kanske borde göra en omgång av hälften av nötfärsen jag köpte igår....

KL

Alltså, jag är SÅÅÅ godissugen. Och var SÅÅÅ nära att köra in på Willys efter jobbet...
Sjukt hungrig med, så jag har ätit en macka och sitter och känner efter, men det får banne mig bli en till. Inte räknat kalorier idag, men borde ligga runt max 1500 med sista mackan typ. Imorgon ska jag försöka mig på en lågkaloridag igen. Gick ju bra i måndags, så vi får la se :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Sviiiiiiiinjobbigt pass idag. Vi var ett gäng som hjälpte våran tränare med ett funktionellsträningpass på 5min AMRAP innan passet som hon ska ha på sin föreläsning på Forsmark imorgon. Så började med AMRAP på 10 knäböj, 10 burpees och 10 utfall i 5 minuter. Hann 4 rundor. Sjukt jäkla jobbigt. Sen var det dags för passet att börja, sjukt jobbig uppvärmning och sen 3x40sek på varje station med 15 sek vila emellan.

Tåhävningar
Höga hopp på matta
Chins
Boxjumps
Burpees
Höga hopp på matta
Stairs
Armgång
Handstående
Toe to ring

Avslutande med låg och hög planka. Lagom slut nu! Och 4km promenad imorse. Pust pust!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp