Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Ah, så du har promenadskor du? Vad kan man förvänta sig att betala för ett par såna? Inte lika mycket som för löpskorna hoppas jag :crazy:

Gud vad duktigt att springa så långt i värmen :) Jag tycker också det har känts segt på sistone, tycker det kan börja bli lite svalare nu. Lite fartlek kanske kan hjälpa?

Alltså jag tycker också det ska bli sjukt nice när augusti och utmaningen är slut :rofl: Inga krav att gå eller springa X antal km varje dag :p Kommer dessutom inte hinna promenera så mycket när plugget drar igång, lika bra det haha!

Ge upp vet jag inte, men jag kör på och blir det sen inte 200 som jag hade tänkt så får det vara. Komma ikapp dig lär jag aldrig göra, siktar inte på det heller :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag var och kollade på ett par igår och de kostade 599 kr så det är fortfarande inte billigt. =/ Helst vill jag hitta ett par för 399 kr, det vore lagom:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nää... Men mycket billigare är löparskor iaf :) Får kanske ta och investera i ett par sen. Nu vågar jag ju inte gå alls i mina skor om det är det som sliter ut dem :/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det gick ganska bra. 3 km löpning och strax över 5 km promenad så jag är nöjd. Nu ska jag hem och tvätta, äta och duscha :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hittade en bild på tröjan också :) Färgen är snyggare i verkligheten, mer plommonlila typ.

136661251960749740.png

Den dealen såg jag också i söndags, vet inte helt varför jag inte nappade på den.. :p Kanske för att tightsen bara fanns i 3/4?? Min fick iaf med mig ett par röhnisch byxor för 299 vilket kändes som ett bra pris.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Tack för all pepp. Nu efter vattengympan känns det bättre, ett sjukt skönt pass och lagom jobbigt för mina träningsvärksmuskler från spinningen igår :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Avverkat 5.2km jogging på kvällen. Riktigt skönt ute och svetten rann. Värsta är att jag vart bra slut. Men pressade mig ordentligt sista kilometern. Och att jag ska komma runt 10km nästa lördag känns lite som rena döden. Men det ska väl gå!

Har annars haft en bra matdag, förutom lite chokladtryffel på IKEA idag. Dessutom shoppat en höstjacka i stl S! Det blir man alltid glad av! Iaf jag! :D Min förra höst/vårjacka va i stl 42 så den drunknar jag i lite lätt.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Efter den totala genomklappningen igår nöjde jag mig med ett yogapass idag, kändes faktiskt toppenbra genom hela passet!

Imorgon ska jag köra min välbekanta tremilarunda och på torsdag ska jag på mitt livs andra spinningpass. Mitt första var för sex år sedan. :D Men det är en bekant som håller i passet så det kommer nog gå fint.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har förresten också promenadskor :)
Ett par Reebok Easytone. Så sköna! Kostade runt 1100 från början tror jag, men fick mina för 400 på rea för ett år sen :)
Händer att jag får i löparskorna med(typ som idag, när jag sprungit innan) men föredrar att inte göra det...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Snygga kläder du köpt! Jag har också köpt lite nytt idag, ska se om jag kan visa upp det någon dag:) 20% rea på Stadium ju;)

kl

Angående att frossa: min sambo bakade kladdkaka med apelsinkrokant igår. Den var SÅ JÄVLA GOD. Jag åt nog lite mer än 1/4 av hela kakan tror jag, ehehe...

Angående träning: masade mig ur sängen vid 8 o stack ut o sprang 4 km inna jag skulle träffa vänner på stan vid 10, nöjd! Igår körde jag och en vän ett strykepass på gymmet som vart ganska lugnt och nice. Imorgon blire nog Functional Moves!
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Wysiwyg: Grattis!!! :D

zassoo: Snygga kläder! Segt med skorna men skönt att du fick lite kompensation iaf. :)

Gymmade mage+lite ben igår och idag har jag varit supereffektiv: Sprungit, bakat eget bröd, varit på arbetsintervju i Sthlm OCH gymmat (och massa andra saker också). Känns så himla bra att få saker gjorda :D

Imorgon blir det nog gymmet efter ett femtimmars-pass som värvare i stan... Jobbat ett pass hittills så kanske lite för tidigt att säga att jag är glad att det bara är 12 pass totalt. Men ändå...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat! :)
Kakan låter sjukt god också! :d Älskar apelsinchoklad.

Här har det inte blivit mycket gjort idag, men i morgon får jag mera tid så då tänkte jag springa. Ska till Örebro på eftermiddagen och sedan sover mini hos svärisarna. Sambon jobbar eftermiddag så får hela kvällen själv. Skönt faktiskt :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Så, anmäld till 5e loppet för året. Blir troligtvis sista för i år, och kul ska det bli! :)
Ska springa med bästa fröken Lårdis! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Just ja, skulle svara muppia också om att promenera i löpskorna. Har funderat lite och det är nog rätt som du säger, fotisättningen blir ju annorlunda när man går mot när man springer så de slits väl annorlunda. Har märkt att jag har slitit dem rätt hårt på framfoten. Men ska man behöva köpa walkingskor? Jag gör ju ofta så att jag springer några kilometer och sen promenerar ett par kilometer direkt efteråt.

Var ju till Löplabbet idag och visade skorna för en säljare. Han tyckte det var lite för länge sedan jag köpte dem för att det skulle vara fel på själva skorna (vilket jag håller med om) men han erbjöd mig 20 % rabatt på nästa par skor jag köper hos dem som lite plåster på såren. Tyckte jag var helt ok! Speciellt nu när jag har tänkt på det där med promenerandet, jag kanske har orsakat slitningarna själv :o

Bra deal tycker jag, utnyttja den!

Köp bara ett par bekväma skor att promenera i. Jag kör på conversekopior för tillfället :D Jag har inga speciella skor att promenera i, jag tar de skorna jag känner för att använda. Stallskor är ju bra att ha i skogen, tygskor när vi är ute och går hemmavid där det blir mycket blandat underlag. Nu promenerar jag nog inte lika mycket som ni alla men nån timme om dagen avverkas.

Borde finnas billigare skor, de flesta är ju onödigt "uppiffade", det räcker att de är bekväma att gå i tycker jag. Löparskor är däremot viktigare att passa.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL på mig själv igen.

Sprang 11 km. Jag är ganska död. Att göra det efter ett ryggpass kan leda till att man inte kan plocka upp saker på golvet. Bara ett varningens finger på det :D (MalanMjöl åkte nog på samma skit :D)

Nåja. Nu ska jag käka en såndär trist fryspizza bara för jag inte orkar laga mat :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp