Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Sleepan - Bra jobbat!! Grym tid!

Wysi - bra jobbat att du tog dig ut trots tajt med tid! Jätteduktigt! Ibland är det bara trögt:) och håll är ju ett jäkla skit!
 
Sv: Beach 2013 del VII

+ Trollunge

Tack, jag påbörjade en googling efter att jag postat inlägget - men ni förklarade väldigt bra :)

Som den statistiknörd jag är tycker jag att den här mätningen är ganska festlig, och jag ser fram emot hårdträning hela sommaren och en ny mätning i september-oktober någon gång. Till dess får den här lilla lappen hänga på kylskåpet :angel:

Det märks verkligen att det ger snabba resultat att dra ner på kolhydraterna - även om det är ganska tråkigt emellanåt...
Som tur är har vi köpt en grill, och grillat kött + grönsaker = sant. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Tack tack! Riktigt nöjd med tiden! Sista kilometern gick på 4:53 vilket jag är apnöjd med, haha. :) känns så kul att det går framåt! :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Jag grillade marinerad kyckling och halloumi senast och åt med en sallad på babyspenat, machésallad (mina favoriter:D), körsbärstomater och rödlök - SÅ GOTT!
 
Sv: Beach 2013 del VII

4:53! :eek: Shit vad bra! Tack för pepp! :)

Troll: Gott det lät! Och nyttigt! Själv sitter jag med Icas tortellini med mozarella och basilika, inte riktigt enligt kostcirkeln :angel: Och tack för peppen!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Kul grej att mäta! Gjordes det på gymmet eller? Och grattis till den låga vikten! :)

Jag har officiellt tråkigt. I flera timmar har jag ej varit utomhus. Jag bör nog vila, för det är lite rivigt i halsen. Men tillåt mig att säga BLÖÖÖH, det är ju varmt ute - fast förvisso blåser det som tusan också... Jag besökt våra ärade provhytter i klädbutikerna och känner mig inte helt nöjd med vad jag såg.

Så kommer jag hem och inser att det fanns pizza kvar sedan igår (som jag ej åt av igår, vi grillade hamburgare vid stranden), och att föräldrarna hade köpt godis igår också. Jag har också en massa godis lite här och var. Men jag vill inte ha. Ska göra matvetesallad till middag och så kalasar jag massvis på nötter nu för tiden, så det så!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del VII

Här pågår någon slags storm, och som värmlänning känner jag mig lite orutinerad på stormar - så jag funderar på att lägga mig ner och pressa mig mot golvet och agera ankare så att inte huset lyfter :angel:

Det var SATS som var med på Karlstadskalaset, så det var gratis och gjordes i mitticity. Annars kostar det 300 spänn :)

Har du ingen häst att rida snart? :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Och ni är för underbara förresten :love: Att ni peppar och hejar på även om det är usla tider och inga distanser alls. Det är fint att kunna heja på någon som springer 2 kilometer på samma tid som man själv avverkat en halv mil ;)

Förresten märkte jag en lite rolig grej idag i omklädningsrummet på InterSport. Jag tycker fettet sitter mer utanpå mig nuförtiden än som en del av mig. Eller ja jag upplever det så i alla fall. Måste ju betyda att musklerna tar ihop sig eller nåt? Fantastisk känsla hursomhelst att öht kunna avskilja musklerna och fettet från varandra :D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha, det märks att du är biolog :p jag njuter också för fullt av att vara ute, dagens promenad ägnades åt att artbestämma fåglar och fjärilar.

Blåbäret: grattis till vikten och kul mätning!

Wys: bra gjort att ta dig ut! Och att prioritera träning

Sleepan: riktigt bra tid :)

Kl
Dagens bodypump var ren träningsglädje! Kände mig stark dessutom :)
Nu blev jag så peppad så jag tänkte ge mig ut och springa när jag kommer hem.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha! Ja här är vi lite mer vana vid att det blåser, innebär dock inte att man älskar det när man bor på landet. Alla träd tycks plötsligt stå väldigt nära antingen hus, stall, bil eller elledningar... Och om man upplevt 2 strömlösa veckor i februari efter Gudrun, så blir man liksom lite avigt inställd till stormar. :cool:

Gött att det var gratis, jag hade också velat göra det! Och jo, kom ju på igår att det nog finns en hästägare eller två i stallet som vill ha lite hjälp. Tanken har inte ens slagit mig förrän nu, haha. Tidsbrist är dock min fiende för tillfället...
 
Sv: Beach 2013 del VII

Vilken bra tid, grymt jobbat tjejen!! :banana:

Wys, bra gjort att du tog dig ut i alla fall! :)

Blåbäret, kan tänka mig att det är blandade känslor inför en sån mätning, men intressant att få siffrorna. Härligt med vikten!

Kl

Helt sluuut efter en heldag med rännande i affärer... Nu hem och fortsätta gräva rabatter och plantera. Ingen träning idag, men imorgon ska jag försöka hinna med någon form av motion.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Haha. :D Jag var helt opepp innan när jag bodde i stan, var så sjukt tråkigt att gå ut och allt bara var asfalt i nån kilometer innan nån slags skog uppenbarade sig... Nu tar jag igen all tid jag spenderat inomhus! Mysigt att vara ute på en sådan promenad. :)
 
Sv: Beach 2013 del VII

Har ju förresten mördat mina magmuskler flera gånger där här veckan, verkar antingen redan ha gett resultat eller så var det bra en slump. Maglåten kändes lätt.
 
Sv: Beach 2013 del VII

Helt passande spelades plötsligt Terribly Dark här på Spotify... "It feels like I've been indoors for a century now, I'm dying, I'm dying to see sunlight"

:D
 
Sv: Beach 2013 del VII

Grattis till att du kommit över platån!:) och modigt att visa upp både vikt och fettmassa samt att du faktiskt blir taggad till att fortsätta träna!
 
Sv: Beach 2013 del VII

Bra kämpat, håll suger och förstör en massa för hur mycket man orkar. När jag får håll vill jag bara lägga mig ner och dö:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 522
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
574
Senast: movi
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 429
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp