Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack, jag påbörjade en googling efter att jag postat inlägget - men ni förklarade väldigt bra
Som den statistiknörd jag är tycker jag att den här mätningen är ganska festlig, och jag ser fram emot hårdträning hela sommaren och en ny mätning i september-oktober någon gång. Till dess får den här lilla lappen hänga på kylskåpet
Det märks verkligen att det ger snabba resultat att dra ner på kolhydraterna - även om det är ganska tråkigt emellanåt...
Som tur är har vi köpt en grill, och grillat kött + grönsaker = sant.
Jag grillade marinerad kyckling och halloumi senast och åt med en sallad på babyspenat, machésallad (mina favoriter), körsbärstomater och rödlök - SÅ GOTT!
Troll: Gott det lät! Och nyttigt! Själv sitter jag med Icas tortellini med mozarella och basilika, inte riktigt enligt kostcirkeln Och tack för peppen!
Kul grej att mäta! Gjordes det på gymmet eller? Och grattis till den låga vikten!
Jag har officiellt tråkigt. I flera timmar har jag ej varit utomhus. Jag bör nog vila, för det är lite rivigt i halsen. Men tillåt mig att säga BLÖÖÖH, det är ju varmt ute - fast förvisso blåser det som tusan också... Jag besökt våra ärade provhytter i klädbutikerna och känner mig inte helt nöjd med vad jag såg.
Så kommer jag hem och inser att det fanns pizza kvar sedan igår (som jag ej åt av igår, vi grillade hamburgare vid stranden), och att föräldrarna hade köpt godis igår också. Jag har också en massa godis lite här och var. Men jag vill inte ha. Ska göra matvetesallad till middag och så kalasar jag massvis på nötter nu för tiden, så det så!
Här pågår någon slags storm, och som värmlänning känner jag mig lite orutinerad på stormar - så jag funderar på att lägga mig ner och pressa mig mot golvet och agera ankare så att inte huset lyfter
Det var SATS som var med på Karlstadskalaset, så det var gratis och gjordes i mitticity. Annars kostar det 300 spänn
Och ni är för underbara förresten Att ni peppar och hejar på även om det är usla tider och inga distanser alls. Det är fint att kunna heja på någon som springer 2 kilometer på samma tid som man själv avverkat en halv mil
Förresten märkte jag en lite rolig grej idag i omklädningsrummet på InterSport. Jag tycker fettet sitter mer utanpå mig nuförtiden än som en del av mig. Eller ja jag upplever det så i alla fall. Måste ju betyda att musklerna tar ihop sig eller nåt? Fantastisk känsla hursomhelst att öht kunna avskilja musklerna och fettet från varandra
Haha! Ja här är vi lite mer vana vid att det blåser, innebär dock inte att man älskar det när man bor på landet. Alla träd tycks plötsligt stå väldigt nära antingen hus, stall, bil eller elledningar... Och om man upplevt 2 strömlösa veckor i februari efter Gudrun, så blir man liksom lite avigt inställd till stormar.
Gött att det var gratis, jag hade också velat göra det! Och jo, kom ju på igår att det nog finns en hästägare eller två i stallet som vill ha lite hjälp. Tanken har inte ens slagit mig förrän nu, haha. Tidsbrist är dock min fiende för tillfället...
Blåbäret, kan tänka mig att det är blandade känslor inför en sån mätning, men intressant att få siffrorna. Härligt med vikten!
Kl
Helt sluuut efter en heldag med rännande i affärer... Nu hem och fortsätta gräva rabatter och plantera. Ingen träning idag, men imorgon ska jag försöka hinna med någon form av motion.
Haha. Jag var helt opepp innan när jag bodde i stan, var så sjukt tråkigt att gå ut och allt bara var asfalt i nån kilometer innan nån slags skog uppenbarade sig... Nu tar jag igen all tid jag spenderat inomhus! Mysigt att vara ute på en sådan promenad.
Har ju förresten mördat mina magmuskler flera gånger där här veckan, verkar antingen redan ha gett resultat eller så var det bra en slump. Maglåten kändes lätt.
Helt passande spelades plötsligt Terribly Dark här på Spotify... "It feels like I've been indoors for a century now, I'm dying, I'm dying to see sunlight"
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.