Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Tråkigt för dig och zassoo att vårruset och kanske blodomloppet blir lidande p.g.a. krämpor och skador. Trist :( Men klart ni ska gå tillsammans, blir ju en lite mini-buketräff av det då ju?

Hallå! Jag var ju tvungen;) min första kommentar till killen när jag kom hem "nu ligger jag etta i utmaningen igen:D"

Haha jag förstår det, jag är likadan :angel: Min mobil laddade ut på tåget hem t.ex. och då var jag tvungen att ladda ner endomondo på sambons mobil så promenaden hem från tåget ändå kunde reggas "De håller ju på att norpa förstaplatsen!!" :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har man tydligen kommit fram till att skådespelaren Gene Hackmans fru (vars död alltså varit ett mysterium i några dagar) dog i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 887
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 982
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Nu är det ett faktum. Under ungefär 2 års tid så har mensen till och från gjort uppehåll någon till några månader. Måendet vid de...
Svar
14
· Visningar
691
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka