Baståsen 28/29 juni

Sv: Baståsen 28/29 juni

Haha, kan inte vara lätt! Pojkvännen (amatörfotograf) var impad över att du så snabbt fått in alla namn! Och att du ÖHT HADE namnen med ;) (jag är också impad)

Mamma sa att hon pratat lite med dig :)

Haha, kan inte vara lätt! Pojkvännen (amatörfotograf) var impad över att du så snabbt fått in alla namn! Och att du ÖHT HADE namnen med ;) (jag är också impad)

Mamma sa att hon pratat lite med dig :)

Hehe, rutinen börjar sätta sig. De jag missat på är där jag inte tog nån bild så jag såg nummerlappen ordentligt eller som på ponny där det var två efteranmälda jag inte vet vilka de är. Ska kolla i resultatlistorna och köra uteslutningsmetoden :D

Hmm, det var några mammor jag pratade med. Är din mamma mörk eller har glasögon tro (två att välja på som jag pratade mest med).

Hehe, rutinen börjar sätta sig. De jag missat på är där jag inte tog nån bild så jag såg nummerlappen ordentligt eller som på ponny där det var två efteranmälda jag inte vet vilka de är. Ska kolla i resultatlistorna och köra uteslutningsmetoden :D

Eftersom de inte verkar snabbast i stan med att lägga ut resultat så får du nog vänta....:o

Eftersom de inte verkar snabbast i stan med att lägga ut resultat så får du nog vänta....:o

Har precis mailat då min sponsring hängde på att jag fick reklam. Två små rop i högtalarna på söndagen var allt det blev. På hemsidan måste de lägga ut så folk hittar mig! Nån som hörde om de nämde mig på prisutdelningen?

Hon är både mörk o har glasögon ;) Barnen på fritids undrade om hon hade ett cyklop, så de är en smula omoderna :angel: Då kanske du vet vem det är!

Har precis mailat då min sponsring hängde på att jag fick reklam. Två små rop i högtalarna på söndagen var allt det blev. På hemsidan måste de lägga ut så folk hittar mig! Nån som hörde om de nämde mig på prisutdelningen?

Just denna klubb brukar inte vara så snabb med resultat på hemsidan, det vet jag då jag kollat tidigare tävlingar. Det är ju väldigt tråkigt när klubbarna inte tar sina sponsorer på allvar.

På den FT vi var i helgen så nämndes sponsorerna många ggr + att det stod klart och tydligt i ryttarmeddelandet vilka som sponsrade.

Ponnyresultaten ja....men dina bilder är jättefina! Har fått en klar bild av Lätt klass banan för häst nu!

Grisar o krokodiler...ja ja...:D

Aha, var det bara ponny. Tänkte inte på det. Det finns en groda också hörde jag att hon ropade i högtalarna.

Tack! Trist bakgrund bara över parkeringen. Måste skaffa konverter eller mer zoom så jag kan stå på andra sidan av de hindren och ändå kunna ta de på andra sidan fältet. Eller så ställer jag mig mitt på banan nästa gång där Murray stod och fotade Nelle. Frågan är bara om man hinner, det kommer ju från båda hållen hela tiden där.

Grisar o krokodiler...ja ja...:D

Fast det fanns två grisar, en större som vi hoppade (eller skulle hoppat i mitt fall :angel: ).

Madick, jag stod och fotade grodan, häcken och vita. De möttes ungefär där men kom inte riktigt samtidigt, så det gick bra ändå. Funktionärerna blåser så då kunde man hålla sig beredd.

Senast ändrad:

Fast det fanns två grisar, en större som vi hoppade (eller skulle hoppat i mitt fall :angel: ).

Fast jag har tittat på bilderna i 100-klassen så det är den grisen som du skulle hoppat som jag menar.

Off topic, vart ska du härnäst? Och...du har PM!:D

Har för mig att dom har bytt webbis, så det kommer nog att hända lite mer på hemsidan nu...

Ja, de nämnde dig iaf på prisudelningen till 90 klassen!
Och fotopresentkortet valde vinnaren. :)

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Entourage
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 852
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 180
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 580
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • MyDog 2025