BÄsta Svenska KÄnda HopphÄst...

Sv: BÄsta Svenska KÄnda HopphÄst...

CARDENTO är finast o bäst, även pappa till min underbara treåring som älskar att pussas o hoppar som en gummi boll:bump: :bump:

Helt klart MacKinley! De finns ingen häst som är så kool som han är!:rofl:
Han kör bara sitt race och är glad när han gör det... sånt gillar vi!:love:

Trassla skrev:
Nostradamus. Liten men tuff personifierat.

jaa han är riktigt fräck :d

Det mesta Rolf Göran rider på tycker jag om, jag gillar lite lättare hästar!

Flippan är helt bäst. Hon är en jätte trevlig tjej.;)

Vet inte om hon räknas men det är ju en svenskfödd häst, numer riden av Marcus Ehning, tidigare riden av Maria Gretzer. Cinderella. Såg henne igår på Tv:n från Holland, världscupen. Jösses, att hon kunde bli så bra med åren och bra matchning....

Sen ska vi ju inte glömma en av Marias tidigare hästar, Marcoville, hon hade hoppning i sig hon...:)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 530
Senast: Acto
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 952
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar