BÄsta Svenska KÄnda HopphÄst...

Sv: BÄsta Svenska KÄnda HopphÄst...

Måste ju säga "Bert" då.

Även om han inte tävlar längre så är han den bäste hopphästen.
En sådan personlighet träffar jag nog aldrig igen.. Han är störtskön, förgyllde dagen när man jobbade och han hade alltid någon rolig min på lager..

"Bert" heter egentligen Touch Me Too

Fast Mac Kinley är väl inte en svensk häst. Bara med en svensk ryttare. Så tolkade jag iallafall frågan (annars hade nog jag också tyckt denna häst)

Asså.. bästa svenska häst, som svensk ryttare rider p!

Ja då är det helt klart Magic Bengtsson utan tvekan.

måste nog säga magic bengtsson efter som att det är en så ung häst som redan går så bra... och så är det nog för att jag tränar för Peder
:rofl: :rofl:

Classic H av dom som finns nu. Verona av dom äldre :love: Fast jag är väldigt partisk i den frågan, är kär i Verona, sötare o goare häst finns ju inte :love:

fast magic bengtsson ser ju inte så rolig ut...mest en lång smal ihopkrullad hals...men han har en trevlig inställning till hoppning!

Magic bentsson och flippan! Classic H tycker inte jag så värt om... hon verkar nästan omöjlig att rida snabbt på i omhoppningar och verkar lite för oförsiktig tycker jag, fast det är klart de är en fin häst annars skulle hon aldrig kommit så här långt!

¨Cardento är min favorit tror jag.. han verkar så lugn, så snäll, men ändå pigg och glad, precis som min häst :D.. såså är han stor, har läcker färg och så.. Eller förresten.. är inte Cardento holländsk? Hmm :/.. Kanske bara jag som har fått för mig.. Men läcker är han iaf :D

Classic H --> Hon har ett jäkla temperament, påminner om ponnystoet jag tävlar.

Baloubet du Rouet --> Underbar

Jag tycker att CLASSIC H är helt otrolig hon är bäst :love:

jo till utomhushoppning är classic h fin, men ja tycker hon e för stor och inte tillräckligt kvick för inomhushoppning...

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 463
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 530
Senast: Acto
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 952
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar