Bästa "pick up" line eller raggningen som du har hört

Pappa bjöd ut mamma på en slädtur... jag vet inte om det räknas som raggningsreplik men det funkade ju iaf :D

Särbon... där var det ingen replik, han liksom nästlade sig in. När jag åkte upp till honom första gången så presenterade han mer eller mindre sitt hela liv, med bilder osv. Jag tycker fortfarande att det var enormt rörande även om det gjorde att det tog lite för lång tid för honom att kyssa mig första gången :heart

Tror aldrig jag fått en rolig pickup riktad mot mig. Däremot så var det mest smickrande raggningsförsöket jag råkat ut för en riktig hunk till snubbe som DOMINERADE dansgolvet på en rockklubb jag jobbade på i Sumpan. Det var väl ett 50-tal gäster, 20 killar, 30 tjejer på stället. Jag stod som den salta dörrslusk jag då var på en liten plattform ovanför dansgolvet och ser en kille omringad av ett tiotal tjejer som tävlar om hans uppmärksamhet. Killen ser riktigt bra ut, normsnygg på alla sätt och vis, vältränad och i 25-30 års åldern. Han kommer upp för trappan och småpratar lite några ggr med mig, rätt trevlig lirare tycker jag. Efter en timme eller så på dansgolvet och några sessioner rätt trevligt kallprat med mig, jag tyckte det verkade vara en rätt skön lirare, kommer han upp igen.

Lite fritt tolkad konversation:

"Hörru, du ska inte med ner på dansgolvet?"
- Nä, jag dansar inte när jag jobbar
"Är du säker? Det måste vara roligare där nere än här uppe?"
- Säkert, men nu jobbar jag, såååå... Dessutom så verkar du ha rätt många intresserade danspartners därnere
"Eh, ja, alltså, eh, jag spelar inte riktigt för det laget om du förstår vad jag menar..."
- Ah, antar att det är både en och två tjejer som kommer bli besvikna i kväll alltså
"Ja, jo... Är du säker på att du inte vill dansa?"
- Japp, dansar inte när jag jobbar och föredrar nog tjejer
"Är du helt säker? Inte sugen på att prova?"
- Nope, men tack ändå. Hade vi spelat på samma lag hade du definitivt haft en chans"
"Ok, man måste ju försöka"
Efter det gick han iväg, stod på dansgolvet en stund innan han kom upp igen och sa:
"Alltså, jag måste bara säga, du har den där lite manliga skogshuggar-looken. Jag gillar det. Synd ändå, hör av dig om du ändrar dig"
Sen gick han hem, till allas stora förtret. Det är nog det mest smickrande raggningsförsöket jag råkat ut för, snubben var vältalig, trevlig, skitsnygg, ganska angelägen och väldigt tydlig med att han var intresserad utan att vara jobbig.

Tror aldrig jag fått en rolig pickup riktad mot mig. Däremot så var det mest smickrande raggningsförsöket jag råkat ut för en riktig hunk till snubbe som DOMINERADE dansgolvet på en rockklubb jag jobbade på i Sumpan. Det var väl ett 50-tal gäster, 20 killar, 30 tjejer på stället. Jag stod som den salta dörrslusk jag då var på en liten plattform ovanför dansgolvet och ser en kille omringad av ett tiotal tjejer som tävlar om hans uppmärksamhet. Killen ser riktigt bra ut, normsnygg på alla sätt och vis, vältränad och i 25-30 års åldern. Han kommer upp för trappan och småpratar lite några ggr med mig, rätt trevlig lirare tycker jag. Efter en timme eller så på dansgolvet och några sessioner rätt trevligt kallprat med mig, jag tyckte det verkade vara en rätt skön lirare, kommer han upp igen.

Lite fritt tolkad konversation:

"Hörru, du ska inte med ner på dansgolvet?"
- Nä, jag dansar inte när jag jobbar
"Är du säker? Det måste vara roligare där nere än här uppe?"
- Säkert, men nu jobbar jag, såååå... Dessutom så verkar du ha rätt många intresserade danspartners därnere
"Eh, ja, alltså, eh, jag spelar inte riktigt för det laget om du förstår vad jag menar..."
- Ah, antar att det är både en och två tjejer som kommer bli besvikna i kväll alltså
"Ja, jo... Är du säker på att du inte vill dansa?"
- Japp, dansar inte när jag jobbar och föredrar nog tjejer
"Är du helt säker? Inte sugen på att prova?"
- Nope, men tack ändå. Hade vi spelat på samma lag hade du definitivt haft en chans"
"Ok, man måste ju försöka"
Efter det gick han iväg, stod på dansgolvet en stund innan han kom upp igen och sa:
"Alltså, jag måste bara säga, du har den där lite manliga skogshuggar-looken. Jag gillar det. Synd ändå, hör av dig om du ändrar dig"
Sen gick han hem, till allas stora förtret. Det är nog det mest smickrande raggningsförsöket jag råkat ut för, snubben var vältalig, trevlig, skitsnygg, ganska angelägen och väldigt tydlig med att han var intresserad utan att vara jobbig.

Fantastiskt!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
952
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 006
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 608
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben