Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är 6/8 så kan leken vara i slut i andra lynchen om tre goda dör på raken. Jag kan inte tänka mig att LL är så ondskapsfullVi är 14 deltagare och det verkar finnas minst fem onda roller? Ni som är mer rutinerade, tror ni på fem eller kan det till och med vara sex? Det borde väl vara 5/9 eller 6/8? Men det känns väldigt svårt med sex onda så kanske är mer troligt med fem? Särskilt eftersom en ulv har en extraröst?
Det är sant! Då borde man väl kunna räkna med att det faktiskt är så att det är 5/8Om det är 6/8 så kan leken vara i slut i andra lynchen om tre goda dör på raken. Jag kan inte tänka mig att LL är så ondskapsfull
5 onda och 8 goda blir ju 13Det är sant! Då borde man väl kunna räkna med att det faktiskt är så att det är 5/8
@Myrten.eller @Artline Hur är det med den onda spionen ? Är den i lyan eller utanför ? (Eller står det också någonstans som jag missatTvillingar med spionegenskaper, en är ond en är god – Efter varje natt-DL får de spioninfo, men bara så länge båda tvillingarna finns i livet. De väljer själva om de vill ha kontakt med varandra utanför leken.
Den onda spionen är tvilling med den goda spionen, that’s it.
Så IOM 5 rader med onda roller i rollistan och varav två utanför lyan så tror jag på 3 ulvar i lyanDen onda spionen är tvilling med den goda spionen, that’s it.
Nej, den känner inte till ulvarna och är alltså inte i lyan.
Hm, men med fyra onda så är det ju en roll som inte är "fylld" liksom? Eller missar jag något? (inte omöjligt)5 onda och 8 goda blir ju 13
Man ”brukar” försöka ha ca 1/3 del onda generellt
14/3≈4.67 onda så för mig handlar det om antingen 5 eller 4 onda. Det brukar också bero på vilka specialroller vardera sidan har.
Se mitt svar ovan ditt inlägg jag svarar påHm, men med fyra onda så är det ju en roll som inte är "fylld" liksom? Eller missar jag något? (inte omöjligt)
Till sist: dags för den obligatoriska utmaningen!
I väntan på programledarna dyker deras ganska bryska team upp och meddelar att ni självklart inte får ha med era mobiltelefoner in på inspelningen. Detta blir ett trauma. Men ni lyckas muta den teammedlem som ska samla in telefonerna.
Hen knuffar in er i en studio där de tydligen spelar in... ett annat program. Se nu till att gömma telefonen på ett bra ställe! Och motivera varför! Var realistiska. Det går inte att trycka i femton telefoner bakom en tavla, så håll koll på vad de andra gör.
Här hittar dock ingen fråga?Den enda som inte hittat leken eller svarat på den obligatoriska frågan än är såvitt jag ser @Niyama ?(hoppas du inte är jättesjuk ?)
Här hittar dock ingen fråga?
Till sist: dags för den obligatoriska utmaningen!
I väntan på programledarna dyker deras ganska bryska team upp och meddelar att ni självklart inte får ha med era mobiltelefoner in på inspelningen. Detta blir ett trauma. Men ni lyckas muta den teammedlem som ska samla in telefonerna.
Hen knuffar in er i en studio där de tydligen spelar in... ett annat program. Se nu till att gömma telefonen på ett bra ställe! Och motivera varför! Var realistiska. Det går inte att trycka i femton telefoner bakom en tavla, så håll koll på vad de andra gör.
Testa att läsa inlägg 26 istället.@LenaH jag har läst inlägg 1 och 2 ca 20 gånger i jakt på den förbannade frågan
Ja, gjort det nu. Scrollade igenom hela första sidan och sen scrollade jag upp igen och tänkte att jag missat den i nåt av de första inläggen.Testa att läsa inlägg 26 istället.
Pax för under sittkudden i fåtöljen!!! Där kommer den ligga säkert, skyddad av kudden, ingen risk för krossad skärm, eller att den trillar.
Jag skulle lagt mobiltelefonen i fåtöljen på sidan om sittkudden.
Hittat hit!
Och gömmer min mobil under ett hästtäcke som hör till ”fel” säsong - minimal risk att nån lyfter på det den närmsta tiden.
Jag hade gått in i rummet där täckena hänger och sett om det fanns något lämpligt skåp att gömma i, och om det inte gör det hade jag gömt den i ett täcke som inte såg ut att användas så mycket