Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att hon är ond, att hon är god eller att hon ska festa ikvällNoterar en oerhört tidig röst av cirkus. Tillhör inte vanligheterna. Lämnar det osagt vad det innebär, men noterar.
Noterar en oerhört tidig röst av cirkus. Tillhör inte vanligheterna. Lämnar det osagt vad det innebär, men noterar.
Att hon är ond, att hon är god eller att hon ska festa ikväll
Pax för under sittkudden i fåtöljen!!! Där kommer den ligga säkert, skyddad av kudden, ingen risk för krossad skärm, eller att den trillar.
Hittat hit!
Och gömmer min mobil under ett hästtäcke som hör till ”fel” säsong - minimal risk att nån lyfter på det den närmsta tiden.
Jag hade gått in i rummet där täckena hänger och sett om det fanns något lämpligt skåp att gömma i, och om det inte gör det hade jag gömt den i ett täcke som inte såg ut att användas så mycket
Jag hade silvertejpat fast den på baksidan av en av kistorna
Min är så liten att jag hade tejpat fast den på sidan på hästen i fönstret.
Lägger min under sittpallen, då kan den inte ramla ner!
Måste man gömma mobilen bakom/under något? Jag hade nog bara lagt ner den i jackfickan (eller valfri annan ficka som är stor nog för hela mobilen) och låtsats som ingenting. Det har i alla fall fungerat typ 7/10 gånger när jag haft lektioner på en annan skola (där de samlar in mobilerna). Känner lite, varför ändra på ett vinnande/fungerande koncept?
Jag gömmer min telefon under en golvplanka.
Det finns ju många och ingen kommer hitta vilken
Samt garanterat skyddad för skadegörelse och äppelmos ( iphoniska för krossad skärm)
I dörrkarmen ovanför fåtöljen.
Jag skulle lagt mobiltelefonen i fåtöljen på sidan om sittkudden.
Jag hade lagt mobilen på undersidan fotöljen. Klämt fast den mellan undersidan och fjädrarna som sitter där!
Vill bara flagga för att jag kommer vara väldigt upptagen IRL tills ikväll men hinner in innan DL.
jag skulle gömma den i en ridhjälm. Skära en skåra i fodret och gömma den där
Jag gömmer min mobil bakom en tavla då,
Nej, det har varit sprint på tv idagHittade inte Niyamas svar, vet inte om jag scrollade förbi det, eller om du inte svarat än @Niyama ?
Din egen jacka? Ska du ha den på dig i inspelningsstudion?Måste man gömma mobilen bakom/under något? Jag hade nog bara lagt ner den i jackfickan (eller valfri annan ficka som är stor nog för hela mobilen) och låtsats som ingenting. Det har i alla fall fungerat typ 7/10 gånger när jag haft lektioner på en annan skola (där de samlar in mobilerna). Känner lite, varför ändra på ett vinnande/fungerande koncept?
Hade verkligen varit otroligt snabbt jobbat av mig att formulera ett vinkinlägg på mindre än en minut riskfyllt med kan tyckas.Jag kommer vara upptagen från ganska snart och fram till DL så jag kör en klassiker och letar eventuella vinkningar i DL1. Här är två möjliga. Dvs Lobelia vinkar till Blacksmitfarm och Ceta vinkar till Hedinn. Ännu en möjlig vinkare är Elo, men då vet man inte om hon vinkar till Lobelia eller till BSF som båda gömt mobilen i fåtöljen bakom kudden, medan Elo lägger den under i fjädrarna i samma fåtölj
cirkus röstar på Hedinn pga tanken att hon som ulv blir vinkad till av fåret Ceta
Jag reagerar också på Heffas plan att inte gömma mobilen, utan att ta med den in i studion. Känns inte så genomtänkt utifrån upplägget med frågan, men vet inte om jag ser något särskilt ulvigt med detMåste man gömma mobilen bakom/under något? Jag hade nog bara lagt ner den i jackfickan (eller valfri annan ficka som är stor nog för hela mobilen) och låtsats som ingenting. Det har i alla fall fungerat typ 7/10 gånger när jag haft lektioner på en annan skola (där de samlar in mobilerna). Känner lite, varför ändra på ett vinnande/fungerande koncept?
Pax för under sittkudden i fåtöljen!!! Där kommer den ligga säkert, skyddad av kudden, ingen risk för krossad skärm, eller att den trillar.
Utöver alla andra möjliga vinkningar som redan nämnts ser jag även detta snack om ”krossad skärm” som en potentiell vink. Vet inte om jag tror på det något särskilt, men något att fundera på..Jag gömmer min telefon under en golvplanka.
Det finns ju många och ingen kommer hitta vilken
Samt garanterat skyddad för skadegörelse och äppelmos ( iphoniska för krossad skärm)
Det här känns dock högst märkligt, vem har aldrig ägt silvertejp!?Haha tro det eller ej, jag har aldrig ägt en silvertejp!
Eftersom det var en studio så tänkte jag att det bara fanns det man såg. Men det kan ju ligga en rulle där någonstans förstås!
Istället för att följa (vilket jag tänker är rätt riskabelt i DL1 och typ aldrig görs?) kan det ju vara vettigt att ifrågasätta! Ser ju lagom oskyldigt ut, plus att man potentiellt även skulle kunna fånga en ulv och en god i en sån fråga för att det inte ska bli så uppenbart.
APP, APP, APP!Måste man gömma mobilen bakom/under något? Jag hade nog bara lagt ner den i jackfickan (eller valfri annan ficka som är stor nog för hela mobilen) och låtsats som ingenting. Det har i alla fall fungerat typ 7/10 gånger när jag haft lektioner på en annan skola (där de samlar in mobilerna). Känner lite, varför ändra på ett vinnande/fungerande koncept?
Jag tycker det verkar lite ulvigt att skära sönder prylar, det är trots allt ett stort hål som behövs.jag skulle gömma den i en ridhjälm. Skära en skåra i fodret och gömma den där
Det beror väl på hur kallt det är?Din egen jacka? Ska du ha den på dig i inspelningsstudion?
APP, APP, APP!
Sånt går kanske i skolan men inte i Bukefalos Bäst i test. Nu tar LL din mobil. Dessutom åker du på en straffutmaning! Japp, här jobbar vi inte med positiv förstärkning inte. Här gäller straff!
Efter överlaggning i LL-nästet kommer domen:
©Heffaklumpen är härmed ansvarig för röstlistorna på obestämd framtid.
Går på detta spåret då jag inte hittar något bättreUtöver alla andra möjliga vinkningar som redan nämnts ser jag även detta snack om ”krossad skärm” som en potentiell vink. Vet inte om jag tror på det något särskilt, men något att fundera på..
Det svarta fåret behöver ju inte anta, det känner ju till ulvarna? Så med det resonemanget borde du själv vara ulv?BSF är först med att nämna fåtöljen. Vi är flera som hakar på (jag bla för att jag har en likadan och vet att det på undersidan finns fjädrar att gömma saker i) MEN jag tycker att Kilaueas kommentar om 'ovanför' fåtöljen är intressant. Kan det vara så att hen antar att det bara är ulvar som väljer fåtöljen och att hen då vill visa att hon står ovanför för dem? Att hen faktiskt är det svarta fåret!?!
Elo röstar därför på Kilauea