Bankgiro..

mag

Trådstartare
Någon som har bankgiro och använder det ofta ? Jag skickar mycket brevpostförskott men det tar så himla lång tid innan pengarna kommer till mitt konto. Har kontaktat banken men de skyller på posten och jag vet inte vat jag ska vända mig nu. Har paket som är utlämnade 10/1 , 11/1 , och 16/1 och fortfarande finns det inga pengar ??? Innan har det fungerat. Någon som vet? Ja jag ska ringa posten imorgon ;)
 
Sv: Bankgiro..

Du tänker dig att du vill använda postförskott?

Då är det ett plusgirokonto du ska använda :)
 
Sv: Bankgiro..

jag har ett bankgiro som alltid fungerat utmärkt :) när jag skickar mina brev så ska pengarna gå till mitt bankgiro. Inga problem, men sen kommer de aldrig till mitt konto ? Jag undrar om någon mer har problem med giro inbetalningar ??
 
Sv: Bankgiro..

Är det rätt konto kopplat till bankgirot? Annars sitter de på ditt bankgirokonto.
2-3 dgr från betalning tills man har de brukar det ta. men det kan krävas "tömning" där man för över pengarna från sitt pg/bg till sitt konto.
 
Sv: Bankgiro..

Jag har använt mig av postförskott med bankgiro. Enda gången jag hade problem med pengarna var när köparen aldrig hämtade ut sitt paket. Det visste jag först 4 veckor senare då ja fick hämta ut mitt paket själv. Så det kan även vara så att den/de du skickat till inte hämtat ut och betalat.
 
Sv: Bankgiro..

Någon som har bankgiro och använder det ofta ? Jag skickar mycket brevpostförskott men det tar så himla lång tid innan pengarna kommer till mitt konto. Har kontaktat banken men de skyller på posten och jag vet inte vat jag ska vända mig nu. Har paket som är utlämnade 10/1 , 11/1 , och 16/1 och fortfarande finns det inga pengar ??? Innan har det fungerat. Någon som vet? Ja jag ska ringa posten imorgon ;)

Hej,

Jag såg ditt inlägg och vill gärna hjälpa till. Om du återkommer till mig med kollinummer (försändelseID:n) som du har för de tre försändelserna samt vilket Bankgiro nummer det skulle vara så kan jag kontrollera ifall uppgifterna stämmer. Du kan skicka en e-post till kontakt@posten.se.

Med vänlig hälsning
Erik, Posten Kundservice
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 753
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 918
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 098
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 398
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp