att välja rätt hingst.

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
Sv: att välja rätt hingst.

Ngn som vet ngt om Uxer LB? Är han ngt att ha? Likaså Couch Doctor, Home Alone och Easy Lover? Fina grabbar tycker jag. Ska bli skoj att se vad Order by Fax lämnar och även Majesty of Rock. Men favoriten är nog Egon Lavec :d vilken stor och ståtlig hingst, otroligt vacker.

någon som vet hur det ärmed hingstar godkända i finland?
får dom gå premie härom man åker till finland och betäcker?

När du föder upp en häst så får man uppfödarpremier på 10% av vad hästen springer in från STC.

När du föder upp en häst så får man uppfödarpremier på 10% av vad hästen springer in från STC.

Vilket innebär att det kan vara rätt så bra att stå som uppfödare till travhästar.
I en del lopp är uppfödarpengarna dessutom 20%.

Ring till stc och kolla så du får rätt svar. Annars kan du söka på deras hemsida under blanketter så finns registreringsreglementet.

någon som vet hur det ärmed hingstar godkända i finland?
får dom gå premie härom man åker till finland och betäcker?

Det är jag ganska säker på. De som blir betäckta i Frankrike, med i Frankrike godkända hingstar registreras i stambok 1A så det bör ju vara samma med Finland.

Behöver jag svara på detta:angel: :D jag kan garantera dig en vindsnabb avkomma med ett jävla humör och många nära döden upplevelser tillsammans :rofl:

jesse du vet jag vill inte blanda min egen galning med det ;)

:D hehe men jag har ett annat förslag men vet ej vad han kostar?? Rite on Line är jag sugen på nästa år till min lilla rabiata fröken :)

Nåååååå, vilken hingst fick hedersuppdraget?

dotto nilema. nyligen gdkänd i finland. italiensk hingst som fortfarande startar. verkar gjort susen att inby kom dit för dagen efter betäckning vann han på 13,9 ;) nu får hon vl aldrig komma hem igen! haha

dotto nilema. nyligen gdkänd i finland. italiensk hingst som fortfarande startar. verkar gjort susen att inby kom dit för dagen efter betäckning vann han på 13,9 ;) nu får hon vl aldrig komma hem igen! haha

Låter spännande! :D

min tränare vvann en betäckningrätt som jag fått köpa väldigt biligt så det blev lätt val ;)

Vad kostar det att betäcka med Smasher?
finns det någon hemsida där man kan läsa mer om honom?

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 003
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 600
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka