Jag har sedan ett par år tillbaka försökt få barn på egen hand genom donation. Det går skit. Trots att jag inte är så gammal ( är under 35) så har jag nästan inga ägg kvar. Har gjort två försök med mina egna ägg men bara fått fram ett embryo. Jag har till och med gjort dubbeldonation ( både ägg och spermier) men det gick inte heller trots flera embryon. Läkarna hittar inga andra fel än mina få ägg och dom ser ingen anledning till att dubbeldonationerna inte fungerat. Mår skit av alla hormoner och har fått komplikationer efter försöken.
Jag känner att livet bara rinner bort. Jag vill inte må så här dåligt men vet inte om jag orkar utsätta min kropp för mer. Har nära vänner som är frivilligt barnfria men jag har alltid sett mig själv som mamma. Hur vet man när man ska gå vidare? Jag har ett bra liv utan barn men har svårt att ta in att jag kanske inte kan bli mamma
Jag känner att livet bara rinner bort. Jag vill inte må så här dåligt men vet inte om jag orkar utsätta min kropp för mer. Har nära vänner som är frivilligt barnfria men jag har alltid sett mig själv som mamma. Hur vet man när man ska gå vidare? Jag har ett bra liv utan barn men har svårt att ta in att jag kanske inte kan bli mamma