Att gå vidare

Smurfoff

Trådstartare
Har dejtat en kille i 2 månaders tid, vi har sjukt bra sex. De bästa någonsin från bådas håll. Vi pratade dagligen och sågs 1-2 gånger i veckan. Helt plötsligt så säger han vi dejtar inte, vi bara har en kk relation typ, men jag tycker om dig som person och vi har bra sex. Jag tänkte fine kan ju ha de så, win win för båda liksom. Sen börjar han prata om sitt ex han aldrig kommit över att han hade kunnat göra allt för att få tillbaka henne men de kommer inte ske då hon har kille, men verkar som han går och väntar på henne. Helt plösligt började jag må dåligt och mina känslor börja växa för honom då vi passar så bra ihop. Vi var ute tillsammans igår och jag ställer honom mot väggen och säger att jag inte klarar detta mer, varken att va kk eller vänner-jag vill mer. Han säger då han har känslor för mig och jag är flickväns material men de kommer aldrig bli något mellan oss. Just för han ångrar att han gjorde slut med sitt ex. Och för han inte själv mår bra, så han kan inte gå in i något förhållande. Mitt hjärta bara gick i 1000 bitar. Sa jag inte vill ses mer och han säger de är tråkigt för han gillar mig verkligen. Men kan inte utsätta mig för detta.. Trodde hela tiden han skulle ändra sig men de är någon annan i vägen. Någon som varit i en liknande situation ? Hur går man vidare?

@Mallju: Vill man så kommer man alltid vidare på något sätt (vilket ditt kk inte verkar vilja). Sysselsättning är bra och att man ser till att avbryta sig själv när man börjar tänka för mycket på ens fd partner/kk.

Sedan ska man naturligtvis ge sig tid att sörja det som inte blev men man får som sagt passa sig för att grotta ner sig helt.

Jag kanske låter lite kall men jag har varit där (flera gånger med samma karl tom :meh:) så jag förstår hur du känner och det är väldigt jobbigt och smärtsamt. Tyvärr hanterade jag inte speciellt väl så det är därför jag vet hur man inte bör göra :p

*kram om du vill ha*

@Mallju: Vill man så kommer man alltid vidare på något sätt (vilket ditt kk inte verkar vilja). Sysselsättning är bra och att man ser till att avbryta sig själv när man börjar tänka för mycket på ens fd partner/kk.

Sedan ska man naturligtvis ge sig tid att sörja det som inte blev men man får som sagt passa sig för att grotta ner sig helt.

Jag kanske låter lite kall men jag har varit där (flera gånger med samma karl tom :meh:) så jag förstår hur du känner och det är väldigt jobbigt och smärtsamt. Tyvärr hanterade jag inte speciellt väl så det är därför jag vet hur man inte bör göra :p

*kram om du vill ha*

Tycker ni man ska ta bort han från Facebook osv? Om han hör av sig har jag inte tänkt svara. Vill att han ska förstå att denna gång har han verkligen förlorat mig. Har alltid krupit tillbaka tidigare men måste klara att inte Göra de nu. Är värd mer än vad han kan erbjuda..

Tycker ni man ska ta bort han från Facebook osv? Om han hör av sig har jag inte tänkt svara. Vill att han ska förstå att denna gång har han verkligen förlorat mig. Har alltid krupit tillbaka tidigare men måste klara att inte Göra de nu. Är värd mer än vad han kan erbjuda..
Det där är ju olika men min erfarenhet är att det oftast är lättast med ett totalt avslut. Det ger även en indikation till ditt ex att du inte vill ha någon kontakt alls.

Det där är ju olika men min erfarenhet är att det oftast är lättast med ett totalt avslut. Det ger även en indikation till ditt ex att du inte vill ha någon kontakt alls.

Det jag tänker (eller önsketänkande) att han ska inse vad han förlorat och inser där finns mer. Men sen tänker jag har han inte kännt de från början kommer de väll inte heller

Men alltså, ta bort från Facebook, du vill att han ska förstå osv - jag hajar inte?

Om DU inte vill ha med honom att göra och inte tänkt kontakta honom så spelar det väl ingen roll om du har kvar honom på facebook eller ej?
Han har ju varit tydlig med att han vill att ni ska knulla när det passar och inget mer och om du inte vill det så är det rent krasst bara att låta bli.

Och en två månader lång relation skulle jag säga tar ungefär två veckor att komma över. Om det är vad du vill.

Det jag tänker (eller önsketänkande) att han ska inse vad han förlorat och inser där finns mer. Men sen tänker jag har han inte kännt de från början kommer de väll inte heller
Finns väl risk för det. Men det är klart man vet ju aldrig.

Är han intresserad så har han väl tex ditt mobilnummer?

Nu är jag en dinosaurie som vägrar Facebook men ja, jag hade tagit bort honom. Som @Tora skriver, det är bäst att bryta helt och hålla fast vid det.

Spelar det nån roll om han inser att du inte finns där eller vad han förlorat? Det måste han ju ha kalkylerat med, eller?

Fan fick nytt ett sms av honom att jag glömt min klocka hos han.. Vill inte svara. Den var som tur var billig

Liknande trådar

Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 039
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V