Har dejtat en kille i 2 månaders tid, vi har sjukt bra sex. De bästa någonsin från bådas håll. Vi pratade dagligen och sågs 1-2 gånger i veckan. Helt plötsligt så säger han vi dejtar inte, vi bara har en kk relation typ, men jag tycker om dig som person och vi har bra sex. Jag tänkte fine kan ju ha de så, win win för båda liksom. Sen börjar han prata om sitt ex han aldrig kommit över att han hade kunnat göra allt för att få tillbaka henne men de kommer inte ske då hon har kille, men verkar som han går och väntar på henne. Helt plösligt började jag må dåligt och mina känslor börja växa för honom då vi passar så bra ihop. Vi var ute tillsammans igår och jag ställer honom mot väggen och säger att jag inte klarar detta mer, varken att va kk eller vänner-jag vill mer. Han säger då han har känslor för mig och jag är flickväns material men de kommer aldrig bli något mellan oss. Just för han ångrar att han gjorde slut med sitt ex. Och för han inte själv mår bra, så han kan inte gå in i något förhållande. Mitt hjärta bara gick i 1000 bitar. Sa jag inte vill ses mer och han säger de är tråkigt för han gillar mig verkligen. Men kan inte utsätta mig för detta.. Trodde hela tiden han skulle ändra sig men de är någon annan i vägen. Någon som varit i en liknande situation ? Hur går man vidare?