Jag vet inte,det bara känns i hela kroppen att det är rätt, han plockar fram mina bra sidor, han får mig att känna saker jag inte trodde fanns,och vi har alltid skitroligt ihop,jag kan skratta så jag kissar på mig dagligen över hans totalt,igentligen helt sjukt, omogna humor. Han är så okomplicerad som en människa kan vara,han skiter fullständigt i hur jag ser ut,han förstog inte varför jag behövde sminka mig när vi skulle ut på bio,för jag var ju vacker som jag är, jag kan gå runt i mjukisbyxor och en ful gammal urtvättad t-shirt,och veta att han tycker jag är fin endå,jag behöver inte fixa mig framför spegeln,tänka på vad jag har på mig,hur jag beter mig,vad jag säger och hur jag gör,han tar mig som jag är. Han respekterar mig,sonen,mitt hästintresse,även fast han är livrädd så är han med ut och klappar i bland,och han är den första killen jag haft som faktist frågar, ärligt för att han vill veta, hur det gick på ridningen,för han är mån om mig och verkligen VILL veta.
Han får mig att våga prata känslor,något jag haft väldigt svårt för, han får mig känna en värme och trygghet, som om jag hittat hem. Hans medkänsla för andra människor förundrar mig varje dag, han gör allt han kan för att hjälpa andra. Han är den finaste människan på jorden,han är liksom den som hjälper gamla tanter att bära hem maten typ.
När jag tittar på honom så ser jag allt jag någonsin velat ha,han är komplett, det finns inget jag skulle vilja ändra på,och han får mig till att bli en bättre människa på många sätt och vis, känna en glädje jag inte känt med någon annan tidigare,just för att det är så okomplicerat, hans otroligt gulliga sms jag får varenda dag, och när jag mådde jättedåligt en period så satt han uppe med mig en hel natt och bara pratade och pratade och höll om mig. jag vet att jag är fullständigt trygg med honom,och att jag kan lita på honom oavsett vad.